مسئول کمیته ادیان الهی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) برنامه های این کمیته را در راستای هر چه باشکوه تر برگزار شدن سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی تشریح کرد.

جلسه کمیته ادیان الهی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) ویژه سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، پیش از ظهر امروز(دوشنبه 26 اردیبهشت ماه) در جوار حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، محمدرضا موحدی در این جلسه با اشاره به دو سال وقفه در برگزاری مراسم بزرگداشت امام خمینی(س) به دلیل شیوع بیماری کرونا، گفت: کمیته ادیان الهی از کمیته های فعال ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) است و سال های گذشته عموما یک سری برنامه را تدارک می دیدیم که پیروان همه ادیان در آنها شرکت می کردند و یک سری برنامه هم خود ادیان جداگانه داشتند.

مسئول کمیته ادیان الهی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) با تشکر از زحمات سال های گذشته پیروان ادیان الهی و شرکت روحانیون و چهره های برجسته آنها در مراسم بزرگداشت امام خمینی(س)، افزود: امسال اولین برنامه ما ادای احترام است که دوشنبه نهم خرداد ماه در حرم مطهر حضرت امام برگزار می شود و همه شخصیت ها، روحانیون، خانواده شهدا و پیروان ادیان الهی در این برنامه شرکت می کنند. به نمایندگی از طرف هر کدام از ادیان الهی کلیمی، آشوری، ارمنی و زرتشتی یک نفر در این مراسم سخنرانی خواهد داشت.

وی ادامه داد: در مراسم روز 14 خرداد در حد ظرفیت های مراسم امسال که به دلیل بیماری کرونا در سطح محدودی برگزار می شود، جایگاه ویژه ای برای پیروان ادیان الهی در نظر گرفته شده است. البته پیروان هرکدام از ادیان الهی مراسم خاص خود جهت بزرگداشت امام خمینی(س) را خواهند داشت. به طور مثال صبح روز دوشنبه نهم خرداد ماه مراسم کلیمیان در کنیسه یوسف آباد برگزار می شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.