نشست شورای فرهنگی ویژه سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (س) صبح امروز(یکشنبه 17 اردیبهشت ماه) با حضور رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) برگزار شد.

نشست شورای فرهنگی ویژه سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (س) صبح امروز (یکشنبه 17 اردیبهشت ماه) با حضور رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) و نمایندگانی از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای عضو این کمیته در موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، تأکید بر «اقناع مخاطب» یکی از محورهای سخنان حجت الاسلام و المسلمین علی کمساری، رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در این نشست بود. همچنین رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)، بر «تمرکززدایی زمانی و مکانی» از برنامه های فرهنگی و هنری مرتبط با ترویج افکار و اندیشه حضرت امام تأکید کرد.

امین عارف‌نیا، معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) نیز با تأکید بر ضرورت تمرکززدایی از برنامه‌های فرهنگی مرتبط با ترویج افکار و اندیشه امام خمینی(س)، گفت: شرایط اقتصادی کشور خاص است و مردم در مضیقه‌هایی هستند و با عنایت به اینکه ساده‌زیستی و دوری از اسراف  یکی از قله‌های اصول رفتاری  و سبک زندگی حضرت امام بوده، انتظار می‌رود برنامه‌هایی که طراحی و رویدادهایی که برگزار می‌شود به دور از  هرگونه اسراف و هزینه‌های گزاف باشد. طبیعتا با هزینه کم هم می‌شود کار فرهنگی مؤثر انجام داد و فکر می‌کنم در شرایط فعلی کشور هم مردم با این جنس فعالیت‌ها بیشتر ارتباط برقرار می‌کنند و برای آنها مفید خواهد بود.

گفتنی است، پرهیز از اقدامات فرهنگی زودگذر، طراحی جایزه ملی در  حوزه امام خمینی(س) برای کودکان و نوجوانان، فراخوان جشنواره سرود «خمینی ای امام» و امیدآفرینی از طریق نشر خوبی‌ها از جمله مطالب و پیشنهاداتی بود که در این نشست با حضور نمایندگانی از سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، وزارت امور خارجه، شهرداری تهران، سازمان هلال احمر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سایر دستگاه‌ عضو مطرح شد.

خبر تکمیلی این نشست متعاقبا منتشر می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.