یادداشت پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

یادداشت/

من با این کارها مخالفم

عبارت "همه این را بدانند ، من با این کارها مخالفم" از سوی رهبری یک اتمام حجت با این جریان ها و صد البته نهادهای مسئول در کشور بود.

پایگاه خبری جماران: ۱۴ خرداد امسال در سالگرد امام راحل طبق معمول و روال همیشگی شاهد سخنرانی سید حسن آقای خمینی و سپس ایراد سخن از  سوی رهبر انقلاب بودیم؛ اما آنچه که در مراسم امسال بار دیگر به چشم آمد و باعث تاسف اکثر مردم و مقامات شد؛ ایجاد اخلال ؛ سر و صدا و شعار در اثنای سخنرانی نوه ی امام راحل بود که همچون سال ۸۹ بار دیگر قصد برهم زدن سخنرانی و جلوگیری از رسیدن صدای وی به مردم را داشتند.

نکته ای که بیش از وقوع این اتفاق حائز اهمیت است؛ سابقه ی این گروه ها و جریان ها در جمهوری اسلامی است ؛ به طور خاص جریانی که در پی ایجاد فاصله و عدم ارتباط مردم با بیت امام راحل است، حداقل به طور مشهود بیش از ۱۳ سال است که در حال فعالیت و زیست رسانه ای است.

جریانی که سال ۸۹ پس از سخنرانی پرحاشیه ی احمدی نژاد و طولانی کردن سخنانش برای نرسیدن وقت به یادگار امام؛ چنان همهمه و سر و صدا ایجاد کردند و آنچنان شعارهایی دادند که سیدحسن خمینی مجبور به گفتن: "آقایان هنوز ۲۰ سال از فوت امام نگذشته است" شد؛ به طوری که رهبری پس از ورود به محل سخنرانی با تفقد و بوسیدن پیشانی ایشان به نوعی حمایت خویش را از وی اعلام و مخالفت خود را با این گروه کوچک ولی پر سر و صدا ابراز کردند.

این جریان کع سابقه بی شماری در این خرابکاری ها و اتفاقات همچون: 

اخلال در سخنرانی نوه ی امام

پرتاپ مهر به سوی  علی لاریجانی ریاست وقت مجلس

و حملاتی شبیه آنچه در روز قدس برای حسن روحانی رییس جمهور وقت پیش آمد و با حمله ی این اقلیت به اتومیبل وی و فحاشی خاتمه یافت را در کارنامه ی خود داشته؛ امروز چنان جسور شده اند که گویی جزیره ای خودمختار در جمهوری اسلامی هستند و با تشخیص خود از ضد ولایت فقیه بودن شخصیت های مختلف ؛ آتش توپخانه ای خود را بی مهابا به سوی مردم و مقامات متمرکز می‌کنند 

شاید اگر در تمام این سال ها نهادهای مسئول و امنیتی در پی ریشه یابی این اتفاق و موارد مشابه بر می آمدند و به شناسایی آمران اصلی این گونه خرابکاری ها می پرداختند امروز پس از ۱۳ سال رهبری مجبور نمی شدند بار دیگر از پشت تریبون و بلندگو صراحتا موضع گیری کرده و مخالفت خویش را با این حرکات ابرازکنند.

عبارت "همه این را بدانند ، من با این کارها مخالفم" از سوی رهبری یک اتمام حجت با این جریان ها و صد البته نهادهای مسئول در کشور بود.

در گذشته تا به امروز ما شاهد نوعی بی اهمیتی و عدم پیگیری این اتفاقات از سوی نهادهای امنیتی بودیم؛ اما اکنون پس از سخنان صریح رهبر انقلاب اعلام‌موضع؛ بر دستگاه ها و مقامات مسئول واجب است که در پی شناسایی عوامل اصلی دخیل در این اتفاقات بر آمده و این دمل چرکین را چهره ی جمهوری اسلامی پاک کنند...

آنجه در این مهم بیش از پیش اهمیت دارد شناسایی و معرفی آمران اصلی این اتفاق و اتاق فکر این گروه هتاک است و هر اقدامی که به این‌مهم منتهی نشود صرفا آدرس غلط دادن و  یک عمل برای از سر خود باز کردن این مساله تلقی می شود.

امید است که این پیگیری احتمالی با اعلام شناسایی و دستگیری چند جوان هیجان زده و فریب خورده ای که در حرم شعار می دادند پایان نیابد که آنچه در این میان حائز اهمیت است معرفی آمران اصلی این حملات به‌ مردم و برداشتن نقاب از چهره ی بسیاری از مزوران فعال در ساحت جمهوری اسلامی است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
7 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.