به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، امام جمعه خمین و آحاد مردم این شهرستان در بیت تاریخی حضرت امام برگزار شد.

به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی مراسمی در زادگاه امام خمینی(س) با حضور مسئولین و آحاد مردم استان مرکزی و شهرستان خمین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، در ابتدای این مراسم هیأت های سینه زنی جهت ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی وارد بیت تاریخی حضرت امام شدند و مراسم  عزاداری و سینه زنی را با حضور عامه مردم اجرا کردند.

در ادامه برنامه حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی حسینی پور، امام جمعه شهرستان خمین، ضمن خیر مقدم گویی به میهمانان و عرض تسلیت این ایام، در خصوص بیت تاریخی حضرت امام در خمین و مقام والای امام خمینی(س) سخنرانی کرد.

در بخش پایانی مراسم نیز آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، در خصوص شخصیت امام خمینی(س) گفت: عظمت، اقتدار و شکوه نظام اسلامی به دلیل رهبری آگاهانه امام خمینی (س) امدادهای غیبی، فداکاری امت، و خون پاک شهدا از 15 خرداد سال 1342 تا امروز است.

در ادامه گزیده ای از تصاویر این مراسم را می بینید:

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.