گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) نمایندگی خمین اعلام کرد:

اجرای بیش از 10 برنامه در خمین به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(س)

حجت الاسلام و المسلمین سیدجواد رضوی، مدیر بیت تاریخی امام در خمین از اجرای بیش از 10 برنامه در این شهرستان به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(س) خبر داد.

مدیر بیت تاریخی امام خمینی(س) در خمین اعلام کرد: به مناسب ایام سی و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی بیش از 10 برنامه مجازی و غیرمجازی در شهرستان خمین برگزار شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدجواد رضوی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، با اعلام این خبر، گفت: همزمان با فرارسیدن ایام ارتحال رهبر کبیر و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(س)، بیت تاریخی و مقدس آن امام فرزانه آماده اجرای برنامه های مجازی و غیر مجازی با حضور اقشار مختلف مردم فهیم شهرستان خمین است.

مدیر بیت تاریخی امام خمینی(س) در خمین افزود: فضا سازی و سیاه پوش کردن بیت توسط نیروهای خدمتگذار در بیت صورت پذیرفته و بیت تاریخی و مقدس امام راحل با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده میزبانی از میهمانان و کاروانیان عاشق حضرت روح الله(س) شده است.

وی تصریح کرد: عمده ویژه برنامه در روز 14 خرداد می باشد که با حضور مسئولین استان مرکزی، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و همچنین مسئولین شهرستانی و مردم فهیم شهرستان خمین در فضای باز و با فاصله اجتماعی جهت رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

رضوی اظهار داشت: این مراسم از طریق شبکه شاد به عنوان «مهربانترین پدر»  با همکاری آموزش و پرورش و شبکه استانی آفتاب و شبکه های کشوری پخش خواهد شد.

وی هدف از اجرای این برنامه را شناساندن شخصیت و زندگی امام خمینی(س) به جوانان و نوجوانان دانست و افزود : این برنامه با توجه به شرایط و وضعیت کرونا در حال برگزاری می باشد و مخاطبین اصلی این برنامه جوانان و نوجوانان هستند تا بتوانیم شخصیت والا و مقام امام فرزانه را به این نسل بشناسانیم و الگویی برای این نسل قرار دهیم .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.