گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

وزیر آموزش و پرورش: پایمردی امام روی اصول مهمترین درس زندگی ایشان است

ایستادن روی اصول و پایمردی، شرط لازمبرای حرکت در مسیر امام و رسیدن به اهداف و آرمان های مقدس ایشان است.

وزیر آموزش و پرورش استواری و پایمردی روی اصول و ارزش ها را یکی از مهمترین درس های منش و سیره امام خمینی(س) دانست و گفت: ایستادن روی اصول و پایمردی، یکی از مهمترین ضروریات دست یافتن به اهداف مقدس امام و انقلاب اسلامی است.

سید محمد بطحایی در گفت و گو با خبرنگار جماران، در خصوص اینکه امروز به کدام یک از ابعاد شخصیت امام نیاز داریم، اظهار داشت: به نظر من استواری و پایمردی امام روی اصول و ارزش ها یکی از مهمترین ویژگی هایی است که در این شرایط سخت بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم از منش و سیره حضرت امام درس بگیریم.

وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: ایستادن روی اصول و پایمردی، یکی از مهمترین ضروریات دست یافتن به اهداف مقدس امام و انقلاب اسلامی است و اگر این شرط لازم را رعایت کنیم می توانیم برای حرکت در مسیر امام و رسیدن به اهداف و آرمان های مقدس ایشان امیدوار باشیم و به همه اهداف مورد نظر امام و انقلاب برسیم. لذا در این شرایط این امر واجب تر از هر چیز دیگری است. به نظر من اگر امام در قید حیات بود بیش از هر زمان دیگری ما را دعوت به ایستادن بر اصول می کردند.

وی با تأکید بر ضرورت وحدت و همدلی در فضای داخلی کشور، افزود: البته وحدت هم خیلی مهم است. کنار  هم بودن صرف نظر از علایق و تعلقات سیاسی و فکر کردن به آینده نظام بسیار مهم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.