گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

سردار مهماندار: حدود شش هزار نیروی راهور جهت تسهیل مراسم 14 خرداد سازماندهی شده اند

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، گفت: امسال به شهرداری هم گفته ایم که مسیرهایی زیرگذری را ایجاد کنند تا زوار از روی سطح راه عبور نکنند؛ که باعث بسته شدن راه و حرکت کند اتوبوس ها شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با تشریح اقدامات پلیس راهور برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم سی امین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(س)، گفت: امام مساوی با انقلاب است. وقتی که امام و انقلاب یک معنا دارند، هرکس بخواهد از انقلاب دفاع کند حتما باید در خدمت امام باشد و به امام و زوار ایشان خدمت کند. همه ما این وظیفه را داریم؛ چون هرچه داریم از امام است.

سردار محمدرضا مهماندار در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی در خصوص اقدامات پلیس راهور در سی امین سالگرد بزرگداشت امام خمینی اظهار داشت: برای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام در چهاردهم خرداد ماه پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت آماده باش خواهد بود. ما از 13 پارکینگ بازدیدها را انجام داده ایم و نواقص را گفته ایم. عزیزانی که مسئولیت بهبود، بازسازی و رفع اشکال داشته اند نیز اقدامات خوبی انجام داده اند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: از طرف دیگر ما برای اینکه بتوانیم مسیرها را برای کاروان هایی که در روز مراسم به تهران مراجعه می کنند و می خواهند در پارکینگ های مربوطه مستقر شوند، جلسات توجیهی را گذاشته ایم؛ تا مسئولین کاروان ها کاملا نسبت به نحوه ورود به این مراسم توجیه شوند.

وی ادامه داد: همچنین بحث استفاده از مسیریاب هایی است که به صورت داخلی اپلیکشین آنها وجود دارد؛ مثل نشان، بلد و دیگران که ما به آنها ابلاغ کرده ایم شماره پارکینگ ها را روی اپلیکیشن های خودشان تعریف کنند تا هر کدام از کاروان ها به راحتی بتوانند با گوشی تلفن همراه خود به شماره پارکینگ مورد نظر دسترسی داشته باشند. امیدواریم با تمهیداتی که پیش بینی کرده ایم، امسال دیگر تداخل ورود به پارکینگ ها را نداشته باشیم.

مهماندار در خصوص تمهیدات پلیس راهور برای جلوگیری و یا بهتر شدن گره های ترافیکی اطراف حرم امام، گفت: چون مردم به صورت کاروانی می آیند و سازمان دهی شده هستند، سال های گذشته خودروها مشکلی نداشته اند. بیشتر مشکل ما تردد عرضی عابرین پیاده از معابر است. امسال به شهرداری هم گفته ایم که مسیرهایی زیرگذری را ایجاد کنند تا زوار از روی سطح راه عبور نکنند؛ که باعث بسته شدن راه و حرکت کند اتوبوس ها شود. همچنین سعی کرده ایم با زدن راهنما و گذاشتن افرادی که می توانند راهنمایی کنند مسیرهایی را تعیین کنیم که کمترین تداخل بین جمعیت و اتوبوس ها باشد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 6 هزار نفر از نیروهای راهور در قرارگاه روح الله سازماندهی شده اند، تأکید کرد: امام مساوی با انقلاب است. وقتی که امام و انقلاب یک معنا دارند، هرکس بخواهد از انقلاب دفاع کند حتما باید در خدمت امام باشد و به امام و زوار ایشان خدمت کند. همه ما این وظیفه را داریم؛ چون هرچه داریم از امام است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.