گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

سید احمد حسینی: فرصت مغتنم فریاد رهایی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی است

تقارن روز قدس با ایام سی امین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(س) فرصت مغتنمی است که ملت ایران اسلامی آزادی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی را رساتر فریاد بزنند.
دکتر سید احمد حسینی، مسئول کمیته امور جوانان و دانشگاهیان ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی‌(س)

مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی اعلام کرد: در تقارن روز قدس با ایام سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی(س)، دانشگاهیان، فرهنگیان، جوانان و ورزشکاران همگام با سایر ملت شریف ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند.

سید احمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی، با تأکید بر لزوم شرکت همه اقشار مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس و در هفته بزرگداشت یاد و نام امام در دانشگاه ها، مراکز آموزشی، تحقیقاتی و فرهنگی کشور همگام با سایر ملت مسلمان و شریف ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس به طور گسترده شرکت خواهند نمود.

وی افزود: با توجه به شرایط منطقه و توطئه های استکبار و نقشه های شومی که برای سرزمین مقدس فلسطین تدارک دیده می شود، تقارن برگزاری روز جهانی قدس با ایام بزرگداشت یاد و نام امام عظیم الشأن در سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام فرصت مغتنمی است تا ملت مسلمان ایران همگام با سایر مردم آزدیخواه جهان یک بار دیگر در لبیک به ندای امام بزرگوار رهایی قدس شریف را از چنگال رژیم صهیونیستی رساتر از گذشته فریاد بزنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.