گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

سردار رحیمی: هیچ گونه مشکل امنیتی برای بزرگداشت امام گزارش نشده است/ اجازه هیچ تهدیدی را نمی دهیم

تا جایی که مربوط به نیروی انتظامی به عنوان مسئول کمیته امنیت، انتظامی و ترافیک می شود، با فعال کردن قرارگاه روح الله نیروی انتظامی در جوار محل برگزاری مراسم بزرگداشت امام خمینی(س) و با حضور گسترده و برنامه ریزی هایی که کرده ایم، این اطمینان را می دهیم که اجازه هیچ تهدیدی را نمی دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به تمهیدات و پیش بینی های انتظامی برای برگزاری مراسم سی امین بزرگداشت امام خمینی(س)، گفت: با حضور گسترده و برنامه ریزی هایی که کرده ایم این اطمینان را هم می دهیم که اجازه هیچ تهدیدی را نمی دهیم.

سردار حسین رحیمی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی، اظهار داشت: برای ما افتخاری است که برای چندمین سال خدمتگزار امام و زائرین حضرت امام هستیم. نیروی انتظامی در بخش امنیت، انضباط و انتظامات مراسم بزرگداشت امام مسئولیت خطیر و سنگینی را بر عهده دارد و طبیعتا در تمام محیط های پیرامون برگزاری این مراسم، تمهیدات ویژه ای را اتخاذ کرده ایم که بتوانیم این مراسم در کمال آرامش، امنیت و انضباط برگزار شود.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: هزاران نفر از نیروهای ما، اعم از نیروهای انتظامی، پلیس پیشگیری، یگان امداد، یگان ویژه، پلیس راهنمایی و رانندگی و چندین فروند هلی کوپتر برای این مراسم پیش بینی شده است. پیش بینی های لازم را هم داشته ایم. پلیس راهنمایی و رانندگی ما از همین الآن تمهیدات و پیش بینی های لازم در خصوص پارکینگ ها و محل های ورود زائرین از شهرهای مختلف به حرم امام را اتخاذ کرده است.

وی ادامه داد: تا جایی که مربوط به نیروی انتظامی به عنوان مسئول کمیته امنیت، انتظامی و ترافیک می شود، تلاش ما بر این است که با فعال کردن قرارگاه روح الله نیروی انتظامی در جوار محل برگزاری مراسم بزرگداشت امام خمینی(س)، و با به کارگیری تمام توان و نیروهایی که در اختیار داریم، مراسم خوبی را برگزار کنیم. با حضور گسترده و برنامه ریزی هایی که کرده ایم این اطمینان را هم می دهیم که اجازه هیچ تهدیدی را نمی دهیم.

رحیمی افزود: ما ده ها تیم اطلاعاتی چند روز قبل از مراسم در منطقه حرم امام و محیط های پیرامونی فعال کرده ایم. ده ها تیم از پلیس آگاهی قرار است در این محل فعال شود. تیم های پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز فعال می شود. اینها جدای از اقدامات انتظامی، اقدامات ترافیکی و تمهیداتی است که در این بخش پیش بینی شده و تا این لحظه هیچ گونه مشکل امنیتی گزارش نشده و ان شاء الله در روزهای آینده هم نخواهیم داشت.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص ویژگی خاص سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام، گفت: ما و همه ملت ایران و همه مسلمین خودمان را به امام مدیون می دانیم. امام ما را به مسیری هدایت کرد که بعد از 1400 سال اسلام را به درستی شناختیم. امام تفاوت بین اسلامی ناب و اسلامی آمریکایی و انگلیسی را به ما یاد داد. به ما یاد داد که می توان با همت و تلاش و خستگی ناپذیری و اتکال به خدا ابرقدرت ها را هم به چالش کشید و با دست خالی در مقابلشان ایستاد.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: اینها تمام مواردی است که در سی امین سالگرد بزرگداشت امام هم برای ما روشن است و بیشتر مبرهن می شود. ما سی سال بدون امام، اما در مسیر امام و با توجه به راهی که امام به ما نشان داد داریم حرکت می کنیم و در مقابل کفر و الحاد و استکبار ایستاده ایم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.