خبرنگار ایلنا در سیستان وبلوچستان برنده نخست پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری ،‌ در بخش گزارش نویسی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در اختتامیه پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان که شب گذشته -26مرداد ماه ‌جاری-در سینما هلال زاهدان برگزار شد، « فائقه راغی» خبرنگار ایلنا در سیستان و بلوچستان با گزارش  « زندگی با چاشنیِ خشکسالی، گرمای سوزان و گرد و غبار » موفق به کسب مقام نخست در بخش گزارش نویسی شد .

در این جشنواره که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد  ۱۶۰ نفر با ارسال ۲۶۷ اثر در 9 بخش خبر، تیتر، گزارش، یادداشت، سرمقاله، عکس، اینفوگرافیک، پوستر و صفحه آرایی و قسمت ویژه گزارش نویسی که با موضوع حمایت از کالای ایرانی با رویکرد معرفی محصولات و صنایع دستی استان برگزار شد، شرکت کردند.

این جشنواره با داوری فریدون صدیقی در بخش مصاحبه، مهرداد خلیلی در بخش گزارش نویسی‌، علی اکبر هرمزی‌زاده در بخش یادداشت و سرمقاله، علیرضا کتابدار در موضوع خبر وتیتر و محمود مختاریان در بخش  عکس، پوستر، اینفوگرافیک و صفحه آرایی‌ برگزار شد  که در نهایت  ۲۵ نفر موفق به کسب مقام  شدند. 

براساس آرای هیئت داوران، در قسمت گزارش «فائقه راغی» از خبرگزاری ایلنا، «مجتبی نوریان» و «سیمین شهرکی» از روزنامه سیستان و بلوچستان به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند.

همچنین مقام سوم قسمت خبر به «محمد فرتوت عنایت» از خبرگزاری ایسنا رسید، در قسمت تیتر «میلاد میر کمالی» و «الهه جهان بین» از پایگاه خبری تحلیلی عصر هامون و «عبدالحکیم شه بخش» از نشریه ندای اسلام، در مصاحبه «اکبر تجلی» از هاتف جوان، «فرشته شجاعی فر» از روزنامه طلوع زاهدان و «زهرا مشهدی» از ماهنامه کودک مسلمان بلوچ عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در قسمت یادداشت «مجتبی نوریان»از روزنامه سیستان و بلوچستان، «هادی محمدی» از خبرگزاری ایکنا و «حمیده ذوالفقاری» از روزنامه سیستان و بلوچستان، در قسمت عکس «حامد غلامی» از خبرگزاری ایرنا، «سمیرا رئیسی» از «عیاران» و «حسین سرحدی» از روزنامه سیستان و بلوچستان به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

در قسمت پوستر «مهرداد پارسا فر» و «حبیب پیران» از عصر هامون اول و دوم شدند، در صفحه آرایی «فرشته رئیسی» از هفته نامه عیاران، «فرشته شجاعی‌فر» از روزنامه طلوع زاهدان و «ملوک زورقی براهویی» از روزنامه صبح زاهدان مقام‌های اول تا سوم را ازآن خود کردند، در اینفوگرافیک «مهرداد پارسا‌فر» از عصر هامون عنوان اول را به خود اختصاص داد و «میلاد میرکمالی» از پایگاه خبری تحلیلی عصر هامون، سوم شد.

در قسمت گزارش ویژه هم «آرشام هنرکار» از خبرگزاری تسنیم مقام اول را کسب کرد.

د‌ر این جشنواره « هادی مرعشی »معاون سیاسی امنیتی استاندار، «حسین مسگریان»مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  و محمد‌رضا دربندی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی  به عنوان میهمان ویژه  حضور داشتند. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.