به گزارش ایرنا حمیدالدین یوسفی یکشنبه شب در نشست اعضای ستاد تنظیم بازار خاش اظهارداشت: برای پیشگیری از وارد آمدن فشار به مردم همه دستگاهها پای کار هستند و با جدیت تمام و انجام بازرسی های مستمر، کنترل و پایش بازار مباحث نظارتی مورد توجه دولت است.
وی بیان کرد: نگرانی های زیادی در جامعه وجود دارد که بازار را متلاطم ساخته و این امر ناشی از فعالیت سودجویان داخلی و تحریم هاست.
فرماندار خاش ادامه داد: مردم ایران در چهار دهه از انقلاب اسلامی سخت ترین فشارها را متحمل شدند و نقش تاثیرگذار آنان در حوزه های مختلف ملموس است.
یوسفی تصریح کرد: کار کردن مخلصانه و متعهدانه برای مردم از وقوع بحران و تهدید جدی اقتصادی پیشگیری می کند.
وی بیان کرد: برای مقابله با تهدیدات دشمنان و پیشگیری از سودجویی احتکارکنندگان همه اقشار جامعه باید پای کار باشند و با بصیرت، آگاهی و دلسوزی و نظارت مستمر با متخلفان برخورد کنند.
وی بر ضرورت توجه به مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه گذاران، اهمیت راه اندازی کشتارگاه طیور و جوجه یک روزه و فعالیت دوره ای و چرخشی مرغداری ها و راه اندازی کشتارگاه دام در خاش تاکید کرد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش نیز در این نشست گفت: هزار و 791 مورد بازرسی امسال از واحدهای صنفی شهرستان انجام و متخلفان 170 میلیارد ریال جریمه شدند.
مهدی اسماعیلی اظهار داشت: برای مقابله با احتکار کنندگان و متخلفان بازار برنامه های جدی وجود دارد و به طور قطع برخورد ضربتی با آنان انجام می شود.
وی افزود: هم اینک کالا در بازار وجود دارد و اگر در جایی کمبودی وجود داشته باشد به همت دولت و بازاریان تامین می شود.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش تصریح کرد: تامین آرد خبازی ها با سهولت انجام می شود و هم اینک بهترین وضعیت را داریم.
مدیر جهاد کشاورزی خاش نیز گفت: مرغ در مرغداری ها با قیمت 76 هزار ریال عرضه می شود و کمبود آن را در شهرستان احساس نمی کنیم.
حمیدرضا کبدانی با تاکید بر اینکه واردات مرغ باید کاهش پیدا کند بیان کرد: مرغ در بیشتر مرغداری ها به طور انبوه تولید شده و باید طوری عمل کنیم که تولید کننده ضرر نکند.
به گزارش ایرنا خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.7310**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.