ابابکر بلوچ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اعتبارات برای اجرای 226 طرح عمرانی، ورزشی، حمل و نقل، توسعه خدمات شهری و روستایی، منابع آب، صنایع دستی، آموزشی، کشاورزی و بهداشتی هزینه می شود.
وی افزود: شهرستان کنارک مشکلات فراوانی در زمینه زیر ساخت ها دارد و از نظر آموزشی، بهداشتی، اجرای طرح هادی، آبرسانی و خدمات اینترنت از محروم ترین مناطق کشور است.
سرپرست فرمانداری کنارک بیان کرد: برای رسیدن به شاخص های مطلوب توسعه ای نیازمند اختصاص اعتبارات ویژه ای برای محرومیت زدایی هستیم.
وی بر حل مشکلات مردم در محله حاشیه نشین چادران، تامین آب آشامیدنی برای شهر کنارک، تکمیل طرح فاضلاب شهری، تسریع در واگذاری اراضی ارتش به مردم و پرداخت خسارت های کشاورزی تاکید کرد.
سرپرست فرمانداری کنارک گفت: اسکله صیادی پزم سال ها فاقد شبکه برقرسانی است و صیادان از نعمت روشنایی و خدمات برق در زمینه توزیع و نگهداری ماهی با مشکل جدی مواجه هستند.
بلوچ به وجود استعدادهای ورزشی در زمینه رشته کریکت، فوتبال و ورزش های آبی ساحلی در کنارک اشاره کرد و افزود: این شهرستان با وجود داشتن صدها علاقه مند به ورزش های یاد شده ورزشگاه اختصاصی برای کریکت و فوتبال در مرکز شهر و بخش زرآباد ندارد.
وی بر تکمیل طرح های نیمه تمام، نظارت بر حسن اجرای طرح های در دست اقدام و تکریم ارباب رجوع توسط مسئولان تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، شهرستان کنارک حدود با بیش از 11 هزار کیلومتر وسعت، طبق سرشماری نفوس و مسکن 1395 تعداد 98 هزار و212 نفر با 23 هزار و600 خانوار دارد و در 635 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان وبلوچستان واقع شده است.
3043**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.