حسن مصفا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این طرح 157 امدادگر و نجاتگر به مسافران خدمات لازم را ارائه می دهند.
وی افزود: 30 پایگاه ثابت و سیار جاده ای، ساحلی و کوهستان به صورت شبانه روزی در این طرح فعال هستند.
وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در این طرح با برخورداری از 62 دستگاه خودرو در قالب (آمبولانس، خودروی نجات، وانت و سواری) به همراه یک فروند چرخ بال آماده خدمات رسانی در حوادث احتمالی است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ارائه خدمات امداد و کمک های اولیه، رهاسازی و نجات مصدومان در تصادفات احتمالی و اسکان مسافران در راه مانده در نقاط مختلف استان از جمله مهمترین وظایف جمعیت هلال احمر است.
وی تاکید کرد: 22 محل در سیستان و بلوچستان برای اسکان اضطراری مسافران آماده و کاملا تجهیز شده و همچنین اتاق کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات استان (EOC) به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی در حوادث ترافیکی و طبیعی است.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که امکان دارد همزمان چندین پدیده از جمله طوفان، بارندگی، سیل، خشکسالی و مواج شدن دریا را تجربه کند.
7316**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.