احمد بخشی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تیم ها هم اکنون پنج تیم امدادی هلال احمر در حال بررسی و ارائه خدمات به حادثه دیدگان سیلاب هستند.
به گفته وی در حوالی شهر مود چادرهای عشایری دچار آبگرفتگی شده اند که تیم سیلاب هلال احمر سربیشه برای امدادرسانی به منطقه اعزام شدند.
وی ادامه داد: با شدت گرفتن باران در روستاهای اطراف شهرستان بیرجند، تیم واکنش سریع استان برای بررسی حوادث احتمالی عازم روستاهای خراشاد و بجد شدند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: همچنین با طغیان رودخانه ای در محور ماژان تیم عملیاتی هلال احمر خوسف برای بررسی حوادث احتمالی به این منطقه رفتند.
وی با بیان اینکه هم اکنون در شهر دیهوک یک تیم عملیاتی برای رهاسازی خودرو گرفتار در مسیر رودخانه در حال امداد رسانی است افزود: برخی منازل باغستان فردوس بر اثر بارندگی دچار آبگرفتگی شدند که امدادگران در حال امدادرسانی هستند.
بخشی گفت: در منطقه شاهکوه چاهداشی نهبندان هم یک خودرو با سه سرنشین از طریق سیلاب از جاده خارج شدند که حال عمومی حادثه دیدگان خوب است و پنج منزل شهر سربیشه هم که دچار آبگرفتگی شده در حال تخلیه آب و امدادرسانی است.
به گزارش ایرنا هواشناسی روز گذشته ناپایداری هوا و ایجاد سیلاب و روان آب را هشدار داده بود.
3215 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.