معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، ماه مغفرت، بخشش و بهترین فرصت برای کمک به نیازمندان است.
نبی بخش داودی گفت: آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد در حقیقت یک خانواده را از نابودی و آسیب های اجتماعی نجات می دهد.
وی ادامه داد: هر حرکت مادی و معنوی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در ماه نزول قرآن و در آستانه عید فطر به طور قطع دارای اجر و پاداش فراوانی نزد خداوند متعال است.
امام جمعه اهل ‌سنت ایرانشهر نیز گفت: بر اساس آیات و روایات اگر کسی در راه خدا قدم بردارد و به مومنی کمک کند در واقع به خدا قرض داده و خداوند در قیامت قرض او را پس داده و پاداش عملش را خواهد داد.
مولوی عبدالصمد کریم زایی اظهار داشت: همه وظیفه داریم به کمک زندانیان جرائم غیر عمد بشتابیم و آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم.
مدیر عامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان نیز گفت: هشت زندانی جرائم غیر عمد با هفت میلیارد و 710 میلیون ریال (771 میلیون تومان) بدهی در شهرستان ایرانشهر چشم انتظار آزادی هستند.
رحمدل بامری افزود: از سال 1390 تاکنون زمینه آزادی 752 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد سیستان و بلوچستان با بدهی 130 میلیارد ریال فراهم شده است.
وی بیان کرد: هم اینک 77 زندانی جرائم غیر عمد در زندان های سیستان و بلوچستان با بدهی 46 میلیارد ریال چشم انتظار کمک خیران هستند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت دارای 6 زندان برای نگهداری مجرمان جرائم عمد و غیرعمد در شهرستان های زابل، زاهدان، خاش، ایرانشهر، سراوان و چابهار است.
7314**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.