به گزارش ایرنا شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس در شهرستان های مختلف سیستان و بلوچستان پلاکارها و دست نوشته های از مبارزات مردم مظلوم فلسطین در دست داشتند و نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به ویژه رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.
مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان همچون دیگر آزادی خواهان جهان به ویژه مسلمان و مردم انقلابی ایران اسلامی با حضور به یادماندنی در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه بزرگ رقم زدند.
حضور جوانان به خصوص دانشجویان، دانش آموزان، ورزشکاران، هنرمندان، روحانیان، بازاریان و اصناف در کنار مسئولان صحنه زیبایی از اقتدار و عظمت مردم این دیار را به نمایش گذاشته است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در 50 نقطه استان اعم از شهرستان ها، مراکز بخش ها و برخی دهستان های بزرگ در حال برگزاری است.
عباس صفدری اظهار داشت: امام خمینی (ره) در 16 مرداد سال 1358 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند.
وی افزود: با توجه به اینکه تلاش مستکبران بر جلوگیری از انسجام و وحدت در میان مسلمانان است حضور با شکوه مردم در این راهپیمایی نمایش اعتراض و خروش جهان اسلام علیه ستمگران و اتحاد و همبستگی ملت های آزاده جهان در مقابل بدخواهان اسلام است.
وی بیان کرد: روز قدس یادگار جاودان حضرت امام خمینی(ره) و نماد مبارزه ملت مسلمان ایران علیه صهیونیسم بین المللی است.
وی ادامه داد: اگر امروز در جغرافیای جهان نام فلسطین و هویت این ملت هنوز مشاهده می شود به برکت اعلام روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال 1358 است.
به گزارش ایرنا مردم مرزدار سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی عظیم روز قدس بار دیگر شجاعت و حماسه سازی جهان اسلام در مقابل رژیم صهیونیستی و استکبار را به نمایش گذاشتند.
7316**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.