به گزارش ایرنا، دربخشی از این بیانیه ها آمده است : نامگذاری روز قدس یک اقدام مناسب از سوی حضرت امام خمینی (ره) در اعتراض به پایمال شدن حقوق بشر و اهانت به مسلمانان فلسطین توسط رژیم صهیونیستی بود.
روز قدس، روز رسوایی استکبار جهانی و بیداری ملل آزاده جهان و نمادی از نمایش وحدت امت اسلامی در اعلام حمایت از مردم رنج کشیده فلسطین است.
در این بیانیه ها با تاکید بر محکومیت این جنایات توسط مجامع بین المللی از تمام اقشار مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت شده است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز نیز دربیانیه خود آورده، برگزاری هر چه با شکوه تر روز جهانی قدس امسال نشان می دهد که ملت های مسلمان نسبت به توطئه جدید دنیای استکبار برای مقابله با جهان اسلام آگاهی کامل دارند و موضوع فلسطین و حمایت از ملت مظلوم این سرزمین، مساله اصلی جهان باقی خواهد ماند.
انتظار جبهه مقاومت نیز حمایت همه جانبه ایران اسلامی به عنوان سرسلسله استکبارستیزی و مقابله با صهیونیسم است. پیروزی های جبهه مقاومت در سوریه و عراق نیز نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و تاثیرگذاری آن در منطقه دارد که همین عامل باعث تشدید دشمنی ها به منظور بی اثر کردن این موفقیت ها شده است.
دربیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده، مقام معظم رهبری تاکید کردند که حضور مردم در صحنه بسیار مهم است؛ به فضل الهی، و به برکت حضور پرشور مردم روز قدس امسال از سالهای گذشته، قوی تر و پرشورتر برگزار خواهد شد.
براساس اطلاعیه این شورا در شهرکرج مسیرراهپیمایی از میدان شهدا – خیابان مهدیه (مظاهری) – میدان توحید- بلوار امامزاده حسن (ع) و مصلی نماز جمعه با سخنرانی دکتر قشقاوی مشاورعالی وزیرامور خارجه خواهد بود و مراسم روزجهانی قدس در 14 مصلی نماز جمعه دراستان البرز برگزارمی شود که این مراسم درساعت 11 صبح خواهد بود که امسال این راهپیمایی در 16 شهر تابعه استان البرز شامل ماهدشت ، کمالشهر، آسارا، فردیس ، کرج ، هشتگرد، شهر جدید هشتگرد، طالقان، نظرآباد ، اشتهارد ، گرمدره ، کوهسار، محمدشهر، مشکین دشت، تنکمان نیز برگزار می شود.
پیش بینی مسیرهای کوتاه با توجه به روزه دار بودن راهپیمایان و ارائه خدمات فرهنگی درمسیر های راهپیمایی روزقدس ،مزین شدن مسیرها به تصاویرشهدای مدافع حرم از جلوه های درنظر گرفته شده برای برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم است.
راهپیمایان برای اطلاع از مسیر راهپیمایی روز قدس در مسیرهای مختلف شهرستان های استان البرز از طریق سایت alborz.ccoip.ir اقدام کنند.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.