عباس صفدری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار در زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان از ساعت 10:30صبح از میدان آزادی تا مصلی قدس این شهر برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) در 16 مرداد سال 1358 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند.
وی افزود: با توجه به اینکه تلاش مستکبران بر جلوگیری از انسجام و وحدت در بین مسلمانان است حضور با شکوه مردم در این راهپیمایی نمایش اعتراض و خروش جهان اسلام علیه ستمگران و اتحاد و همبستگی ملت های آزاده جهان در برابر بدخواهان اسلام خواهد بود.
وی بیان کرد: روز قدس یادگار جاودان حضرت امام خمینی(ره) و نماد مبارزه ملت مسلمان ایران علیه صهیونیسم بین المللی است.
وی ادامه داد: اگر امروز در جغرافیای جهان نام فلسطین و هویت این ملت هنوز مشاهده می شود به برکت اعلام روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال 1358 است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: در راهپیمایی روز جهانی قدس علاوه بر اعلام خشم و انزجار مردم استان از رژیم صهیونیستی، قطعنامه سراسری نیز قرائت می شود.
صفدری بر تبلیغات محیطی دستگاههای اجرایی برای ذهنیت دادن بیشتر به مردم برای حضور گسترده و فراخوان عمومی برای شرکت با شکوه با توجه به شرایط کنونی جهان اسلام تاکید کرد.
وی افزود: مردم سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور با حضور در آیین عظیم روز قدس بار دیگر شجاعت و حماسه سازی جهان اسلام در برابر رژیم صهیونیستی و استکبار را به نمایش می گذارند.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.