بهمن طاهرخانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم جهان اسلام با حضور باشکوه خود در این مراسم بار دیگر به دشمنان ثابت می کنند که آرمان های ملت مظلوم و دربند فلسطین با هیچ چیزی قابل معامله نخواهد بود.
وی با اشاره به در پیش بودن یک حماسه دیگر از سوی ملت مبارز و استکبار ستیز ایران اسلامی، اضافه کرد: انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف بدون شک یک کار سیاسی مبتنی بر زورگویی آمریکایی ها در کشور اشغال شده فلسطین بود که این مساله ضرورت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم راهپیمایی روز قدس امسال را برای ما دوچندان می کند.
طاهرخانی ادامه داد: آن چه که در سال های اخیر در خاورمیانه و سرزمین های اسلامی رقم خورد یکپارچگی ملت های مسلمان در برابر زیاده خواهی های رژیم اشغالگر قدس با پشتیبانی آمریکایی ها و انگلیسی ها بود.
این نماینده مجلس یادآور شد:امروز ایستادگی مردم سوریه، عراق، یمن و دیگر کشورهای مسلمان منطقه، نقشه های شوم دشمنان در تجزیه و تقسیم مرزهای جغرافیایی آنان را خنثی و داعش را که دست پرورده برخی کشورهای خودفروخته عربی و آمریکا بود را از صحنه بیرون کرد.
طاهرخانی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی، آمریکا و همه ایادی آنها باید تاکنون به این درجه از فهم و درک می رسیدند که جهان اسلام هیچگاه در برابر زیاده خواهی هایشان سرخم نکرده و همیشه و در همه شرایط نیز از آرمان های ملت های مظلوم و ستمدیده منطقه، به خصوص فلسطینیان دفاع جانانه خواهند کرد.
وی با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی روز قدس امسال، گفت: ملت آزاده و سرافراز ایران با حضور مقتدرانه خود در این روز که از یادگارهای فراموش ناشدنی امام راحل است، این روز را گرامی داشته و بار دیگر با لبیک به ندای رهبر فرزانه خود، صحنه ای باشکوه را در تاریخ انقلاب به یادگار خواهد گذاشت.
راهپیمایی روز جهانی قدس در 102 نقطه استان قزوین برگزار می شود
8054/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.