مولوی عبدالصمد کریم زایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن دعوت آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: قدس متعلق به مسلمانان است و بزرگداشت این روز جهانی تلاش درجهت دفاع از ارزش ها و آرمان های اسلامی محسوب می شود.
وی ادامه داد: لازم است برای دفاع از حقوق اعتقادی و ارزشی مردم فلسطین در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به ندای امام راحل(ره) لبیک گفته و در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم.
وی افزود: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس از سوی امام راحل (ره) اقدامی ماندگار در تاریخ بشریت برای دفاع از مردم فلسطین است.
وی تصریح کرد: مسلمانان وظیفه دارند با شرکت در راهپیمایی روز قدس؛ ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی، پشتیبانی و حمایت خود از مردم فلسطین را اعلام کنند.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: با توجه به انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف ملت ایران دوشادوش مسلمانان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بار دیگر انسجام ملی خود را به رخ جهانیان خواهند کشاند.
مولوی کریم زایی تاکید کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس بیانگر تاکید مجدد امت اسلامی بر مبارزه با ظلم و جور است.
وی ادامه داد: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین برای ادامه مبارزات علیه رژیم اشغالگر قدس است.
به گزارش ایرنا راهپیمایی روز جهانی قدس به ابتکار امام راحل(ره) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در حمایت از ملت فلسطین برگزار می شود.
7314**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.