حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در آئین خطبه های نماز جمعه تربت حیدریه اظهارکرد: اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی ناشی از ضعف و ناتوانی جبهه استکبار در برابر رزمندگان اسلام است و امت اسلامی با وحدت همه جانبه همچنان بر حمایت از آرمان های فلسطین تاکید خواهند کرد.
وی از کشورهای اسلامی خواست ضمن محکومیت این اقدام سخیف و نابخردانه رییس جمهور آمریکا همچنان آزادی قدس شریف و مسئله فلسطین را به عنوان اولویت اصلی جهان اسلام دنبال کنند.
رییس حوزه علمیه مرحوم هراتی به هراس صهیونیست ها از استحکام زنجیره مقاومت اشاره و تصریح کرد: خط مقاومت با تفکر انقلابی بسیج هسته های مقاومت حشدالشعبی، بسیج مردمی، انصارالله، حزب الله، حیدریون، فاطمیون و زینبیون را در نقاط مختلف جهان شکل داده و باعث شده تا صهیونیست ها از این اتحاد و همدلی به هراس بیفتند.
وی تاکید کرد: حرکت توفنده جبهه مقاومت همچنان تا برچیده شدن غده سرطانی اسرائیل از صفحه روزگار ادامه خواهد یافت.
وی همچنین به مناسبت 16 آذر روز دانشجو اشاره و از دانشجویان به عنوان فرهیختگان و افسران میدان مبارزه در عرصه های مختلف یاد کرد.
در پایان اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه مردم تربت حیدریه همزمان با سراسر کشور در محکومیت اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.
1744 *انتشار: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.