به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در این راهپیمایی با شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «ترامپ بی لیاقت ننگت باد»، «آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو»، «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا» و «تجلی بصیرت اطاعت از ولایت»، نابودی آمریکا و تمامی هوادارانش را خواستار شدند.
نمازگزاران در این راهپیمایی با وجود افزایش دما و گرمای هوا به میدان آمدند و با در دست داشتن پرچم های سه رنگ ایران و عکس هایی از امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب، با شعارهای «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده»، «ما ملت دلاوریم پیرو خط رهبریم»، «تنها راه شهادت وحدت و استقامت» و «ما همه سرباز توایم خامنه ای گوش به فرمان توایم خامنه ای» حمایت خود را از رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.
«هیهات من الذله»، «لا اله الا الله آمریکا عدو الله»، «در عزم ملت ما تهدید اثر ندارد آمریکای جهان خوار این را باید بداند»، «آمریکای جهان فرزند استکبار است نشانه دینداری از آمریکا بیزاریم»، «راه نجات امت ولایت است ولایت» و «ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم» از دیگر شعارهای نمازگزاران است.
این راهپیمایی اعتراض آمیز از محل مسجد جامع بندرعباس (مصلی قدس) واقع در چهار راه مطهری آغاز و تا میدان انقلاب ادامه یافت.
در پایان این راهپیمایی، بیانیه تشکل های دانشجویی هرمزگان و قطعنامه پایانی قرائت شد.
گزارش های دریافتی شهرهای مختلف هرمزگان نیز حاکی از برگزاری راهپیمایی اعتراض آمیز مردم نمازگزار این استان در محکومیت جنایت ترامپ رئیس جمهوری آمریکا است.
7195/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.