به گزارش ایرنا سلطانعلی میر دوشنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: تا کنون بیش از 79 هزار نفر از دانشگاه های آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان فارغ التحصیل شده اند.
وی ادامه داد: همچنین نخستین گروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زاهدان به زودی فارغ التحصیل می شوند.
وی افزود: 337 نفر عضو هیات علمی در دانشگاه های آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان مشغول تدریس و فعالیت علمی هستند.
وی بیان کرد: در تلاش هستیم تا برخی رشته ‌ها همچون پزشکی، روانشناسی و معارف در دانشگاه آزاد اسلامی به تعداد معدود هیات علمی جذب کنیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این آمادگی در دانشگاه آزاد وجود دارد تا بر اساس نیاز و تقاضای موجود شعب این دانشگاه را در سیستان و بلوچستان افزایش دهیم.
میر اظهار داشت: در تلاش هستیم تا دانشگاه آزاد زابل را همچون دانشگاه چابهار به سطح بین المللی ارتقا دهیم.
وی بیان کرد: با ارتقاء دانشگاه زابل به واحد بین المللی در تلاش هستیم تا شرایط تحصیل دانشجویان کشور همجوار را در این واحد آموزشی فراهم کنیم.
وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان هم اینک دارای چهار مرکز تحقیقاتی است که بزودی چهار مرکز دیگر نیز به آن افزوده شود.
وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در میان دانشگاه‌های آزاد کشور در زمینه پژوهش و تولید مقالات دارای رتبه هشتم است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان برگزاری همایش‌های ملی، بین المللی و منطقه ای در دانشگاه آزاد زاهدان را از برنامه‌های پیش ‌بینی شده برای سال آینده ذکر کرد.
میر اظهار داشت: توجه به مراکز رشد از فعالیت و برنامه‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان است تا علاوه بر اشتغالزایی به درآمدزایی برای دانشگاه نیز کمک شود.
وی بیان کرد: طرح ساخت مجتمع 100 مگاواتی تولید برق از انرژی خورشیدی نیز در سال 97 در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان است.
وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در زمینه تحقیقات دارد و در این زمینه آماده همکاری با ادارات این استان است.
وی ادامه داد: آماده هستیم تا طرح‌های پژوهشی ادارات را به صورت کاملا کاربردی انجام دهیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: در زمینه برنامه‌ های فرهنگی در تلاش هستیم تا تمام برنامه ‌های این دانشگاه دانشجو محور شود.
میر اظهار داشت: مهمترین برنامه فرهنگی دانشگاه آزاد اردوهای راهیان نور است.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.