به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های این هفته نمازجمعه ایرانشهر اظهار داشت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال با وجود تبلیغات سوء دشمنان انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتند.
وی بیان کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال با شکوه و عظمت بیشتری نسبت به سال قبل برگزار شد و باردیگر مردم غیور و ولایتمدار ایران سنگ تمام گذاشتند.
وی تصریح کرد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر وفاداری و ثابت قدمی خودشان را نسبت به آرمان های امام راحل(ره) و رهبر انقلاب به دنیا نشان دادند.
امام جمعه ایرانشهر گفت: مردم برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند.
حجت الاسلام ابطحی اظهار داشت: اگر انسان به عالم آخرت و فنا پذیری دنیا توجه و برای توشه آخرت عزم خود را جزم کند قطعا به خیر و سعادت دست پیدا خواهد کرد.
وی به اشاره به سوم اسفند سالگرد کودتای انگلیسی رضا خان بیان کرد: روباه پیر همیشه در طول تاریخ برای نابودی اسلام برنامه داشت که کودتای سال 1299 در ایران توسط رضا خان یکی از آنها بود.
وی افزود: کشف حجاب و اسلام ستیزی بزرگترین اقدام آنها به واسطه رضا خان بود که علمای شیعه برای جلوگیری از اقدامات بیشتر در مقابلشان ایستادگی کردند.
وی ادامه داد: عاقبت نوکری انگلیس و آمریکا تباهی و بدبختی است که رضاخان با همه قدرتی که در اختیار داشت دچار آن شد.
امام جمعه ایرانشهر با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با اعضای کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان و تاکید ایشان بر حفظ وحدت شیعه و سنی و محرومیت زدایی؛ گفت: این استان دارای منابع و معادن عظیم و نیروی انسانی جوان است.
7314**3213 خبرنگار: محمد هادی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.