فرماندار سراوان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح ها شامل ساخت گلخانه، پرو‍ژه های اجرا شده توسط دهیاری ها، ساخت سه کیلومتر راه روستایی، برق رسانی، اصلاح شبکه برق و افتتاح مدرسه 2 کلاسه در روستای گزن بالا بخش بم پشت است.
درویش نارویی گفت: کلنگ زنی پروژه های دهیاری ها، مدرسه خیری در روستای شماهی و کلنگ زنی کوهستان پارک و مجموعه بازی در شهر سیرکان از دیگر برنامه های پنجمین روز دهه مبارکه فجر در شهرستان سراوان بود.
وی افزود: برای اجرا و کلنگ زنی این طرح ها 37 میلیارد و 458 میلیون ریال هزینه شده است.
بخشدار بم پشت نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی ایران در مجموع 44 پروژه و طرح تا پایان دهه مبارک فجر در این بخش افتتاح خواهد شد.
تیمور کریم زایی افزود:‌ این پروژها با رویکرد توسعه روستایی در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید و توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته انجام شده است.
وی ادامه داد: این طرح ها در حوزه جهاد کشاورزی، برق روستایی، ساخت مدرسه، راه سازی، بهداشت و درمان و طرح‌های شهری و روستایی است.
بخشدار بم پشت اظهار داشت: اعتبار طرح ها و برنامه های اجرا شده در این بخش تا پایان دهه مبارک فجر 52 میلیارد ریال است.
به گزارش ایرنا شهرستان سراوان دارای سه بخش مرکزی، جالق و بم پشت است که بخش بم پشت آن با سه دهستان، 140 آبادی کوچک و بزرگ، 51 دهیاری و 94 روستا تا مرکز شهر سراوان 110 کیلومتر فاصله دارد.
شهرستان سراوان در 347 کیلومتری زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7336** 3213 خبرنگار احسان بختیاری **انتشار دهنده : اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.