ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت رمشک افتتاح شد
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این آیین گفت: این ساختمان با اعتبار یک میلیارد ریال در راستای ارائه خدمات بهداشت و درمان به مردم دهستان رمشک تجهیز شده است.
سید فریدون افضلی با بیان اینکه مرکز جامع سلامت رمشک با هدف توسعه ارائه خدمات بهداشت و درمان مردم منطقه شبانه روزی می شود، افزود: کلنگ احداث مرکز درمان بستر دهستان رمشک در راستای خدمت به مردم زده شد که اقدام مهمی در حوزه ارائه خدمات درمانی در شهرستان قلعه گنج است.
وی به آغاز عملیات اجرایی پایگاه جاده ای 115 صولان قلعه گنج اشاره کرد و گفت:این پایگاه با اعتبار یک میلیارد ریال و با زیربنای 140متر مربع از محل درامدهای دانشگاه احداث می شود.
***
افتتاح پنج طرح عمرانی در رودبار جنوب
فرماندار رودبار جنوب گفت: این طرح های عمرانی با پنج میلیارد و 470میلیون ریال به بهره برداری رسیدند.
عطا ناوکی به افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالای این شهرستان اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه با دعوت از واحدهای صنفی مختلف سرار کشور در بیش از 300غرفه با تخفیف 20درصدی در جهت تنظیم بازار به مدت 10 روز دایر می باشد.
وی بهره برداری از طرح آسفالت راه روستایی شهرک جدید علی آباد این شهرستان را از جمله طرحهای افتتاحی عنوان کردئ و افزود: این طرح با اعتبار یک میلیارد و 510 میلیون ریال که توسط دهیاری و دفتر امور روستایی استانداری احداث شده بود، به بهره برداری رسید.
عطا پور به بهره برداری از سه طرح توسعه و رفع افت ولتاژ برق در روستاهای شهرک جدید علی آباد، شهرک سلمانیه و دشت مهران اشاره کرد و گفت: این طرح ها با اعتبار 3میلیارد و 210میلیون ریال به بهره برداری رسید.
فرماندار رودبار جنوب به افتتاح ساختمان جدید خانه بهداشت روستای بیژن آباد این شهرستان اشاره کرد و افزود: این ساختمان با زیربنای 70 متر مربع و اعتبار 750میلیون ریال به بهره برداری رسید.
***
افتتاح مجتمع آبرسانی بن گود وزیری های شهرستان کهنوج
فرماندار کهنوج گفت : این طرح بااعتبار پنج هزار میلیون ریال به بهره برداری رسید که با افتتاح این طرح 1500 نفر از مردم این روستا از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شدند.
ابوذر عطاپور با بیان اینکه طول خطوط انتقال این طرح 2 هزارو 900 متر است، تصریح کرد: این طرح از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و استانی به بهره برداری رسید.
وی منبع تامین آب این طرح را یک حلقه چاه عنوان کرد و افزود : یک دستگاه کلرزن گازی نیز در این طرح نصب شده است .
فرماندار کهنوج به مشخصات فنی این طرح اشاره کرد و گفت: 2 باب حوضچه محافظ شیرآلات نیز در این طرح نصب شده است که با راه اندازی این طرح مشکل آبرسانی به 6 روستا برطرف شد و همگی این روستاها تحت پوشش این مجتمع قرار خواهند گرفت .
***
مرکز اورژانس اجتماعی عنبرآباد جهت کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی
فرماندار عنبرآباد در این گفت: این مرکزبا هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی راه اندازی شده است و در این مرکز خدمات مشاوره ای وتخصصی در دسترس خانواده ها می باشد.
رئیس بهزیستی عنبرآباد هم گفت:با توجه به مصوبه کارگروه آسیب های اجتماعی شهرستان و تاکید فرماندار در زمینه راه اندازی مرکز اورژانس اجتماعی این موضوع بصورت ویژه دستور کار قرارگرفت.
جنوب استان کرمان متشکل از هفت شهرستان با جمعیت یک میلیون نفر را شامل می شود.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز** انتشار : بهنام احمدی
7450/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.