علیرضا صحراییان پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: انقلاب اسلامی ایران بر پایه مردم سالاری دینی است ودهه فجر فرصت مناسبی برای خدمت به مردم است.
وی ادامه داد:‌ بهره ‌برداری از 87 پروژه عمرانی با اعتبار 1340 میلیارد ریال همزمان با دهه فجر در این شهرستان آغاز می شود.
معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان جهرم اظهار داشت: در حوزه صنعت برق 4 پروژه در دهه فجر افتتاح می‌شود، که این پروژه‌ها با 457 میلیارد ریال اعتبار که مهمترین آن پست 400 کیلوولت نیروگاه سیکل ترکیبی است در دهه فجر به بهره برداری ‌می‌رسد.
صحراییان بیان کرد: عملیات اجرایی 3 پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان با اعتباری افزون بر 158 میلیارد ریال به پایان رسیده است و 9 پروژه در حوزه راه ‌سازی و راه‌داری در نقاط شهری و روستایی جهرم با اعتباری نزدیک به 247 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.
وی 40 پروژه را سهم بهداشت و درمان جهرم در بهره ‌برداری‌های دهه فجر دانست و افزود: بخش آنژیوگرافی بیمارستان پیمانیه جهرم و مرکز درمان بستر دوزه سیمکان در کنار دیگر پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان با اعتباری بالغ‌بر 171 میلیارد ریال در دهه فجر امسال در شهرستان جهرم بهره‌برداری می‌شود.
معاون استاندار فارس برگزاری آیین گشایش 6 پروژه عمرانی در دانشگاه‌های شهرستان جهرم با اعتبار 105 میلیارد ریال را یادآور شد و اضافه کرد : 5 پروژه آب شرب روستایی با اعتبار 53 میلیارد ریال در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.
صحرائیان از افتتاح 7 پروژه با اعتباری افزون بر 76 میلیارد ریال در بخش مخابرات و ارتباطات در دهه فجر سال جاری در شهرستان جهرم سخن گفت.
وی با بیان اینکه ساختمان شهرداری دوزه بخش سیمکان جهرم در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد افزود: در زمینه عمران شهری و روستایی 5 پروژه با اعتباری بالغ‌بر 16 میلیارد ریال و 2 پروژه نوسازی و مقاوم‌سازی مدارس با اعتباری نزدیک به 6 میلیارد ریال و 2 سالن ورزشی با اعتبار 20 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح می‌شود.
فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: چندین پروژه دیگر نیز در حوزه تولید و اشتغال، خدمات رفاهی و مساجد با اعتباری افزون‌بر 30 میلیارد ریال در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
صحرائیان ادامه داد: در دهه فجر امسال 14 پروژه جدید نیز در حوزه‌های مختلف در شهرستان جهرم کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.
شهرستان جهرم در فاصله 193کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
خبرنگار: بهرام بشیری زاده جهرمی ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
7369 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.