پرویز کولانی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح هایی که در این ایام به بهره برداری می رسد در حوزه های کشاورزی، صنعت و معدن، بهداشت و درمان، آب و فاضلاب، گازرسانی بوده که برای اجرای آن 31 میلیارد و 670 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با وحدت کلمه درکنار رهبری برجسته و بی نظیر امام راحل به ظهور رسیده است اضافه کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب نیز باید بر اساس تقویت وحدت در میان آحاد مردم جامعه باشد.
به گفته وی، برنامه های دهه مبارک فجر متعلق به گروه و جناح خاصی نیست بلکه متعلق به همه مردم است.

** سپاه ناحیه قروه همزمان با دهه فجر 176 برنامه مختلف برگزار می کند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه نیز در گفت و گو با اصحاب رسانه گفت: در دهه فجر امسال 176 برنامه توسط این نیرو اجرا می شود که 22 مورد از آنها به صورت شاخص برگزار می شود
سرهنگ سعید شعبانی افزود: بهره برداری از هفت طرح عمرانی و اقتصادی در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، گلباران تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره)، افتتاح خانه عالم در گنداب علیا و برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی از 22 برنامه شاخص در این شهرستان است.
وی افزود: از دیگر برنامه های شاخص می توان به یادواره شهدای شیخ جعفر، سرکشی از خانواده های شهدا، تجلیل از بانوان ایثارگر، افتتاح طرح های محرومیت زدایی در روستاها، برگزاری مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در روستای کامشگران، غبار روبی از گلزار شهدا اشاره کرد.
از 12 بهمن ماه 1357، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی (ره) تا 22 بهمن ماه 57 که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید هر سال توسط مردم جشن گرفته می شود و امسال سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران است.
خبرنگار: سارا صالحی ** انتشار: عبدالله رحمانی
7345
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.