محمداکبر چاکرزهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای اجرای این پروژه ها 140میلیارد ریال هزینه شده است.
وی بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه ظلم و ستم رژیم طاغوتی، رهبری هوشمندانه امام راحل(ره) و اعتماد مردم به ایشان بود.
وی افزود: حضور پرشور و حماسی مردم در صحنه های مختلف کشور سبب تثبیت انقلاب اسلامی شده است.
وی تصریح کرد: مردم شایسته تکریم هستند و مسئولان وظیفه دارند با تکریم انسانی به مردم خدمت کنند و نشاط و امید را به جامعه هدیه کنند.
فرماندار خاش گفت: مردم از مسئولان انتظار برخورد درست را دارند و باید برای حل مشکلات آنها تدبیر و برنامه ریزی شود.
چاکرزهی اظهار داشت: انتقاد پذیری باید در مسئولان تقویت شود لذا مدیران و مسئولان با پاسخگویی درست می توانند رضایتمندی را در جامعه نهادینه کنند.
وی بیان کرد: دشمنان برای ضربه زدن به کشور، تخریب نظام و دولت اسلامی برنامه دارند که با تلاش برای کاهش دادن مشکلات جامعه می توانیم نقشه های دشمنان را خنثی کنیم.
وی گفت: تجلیل و تکریم خانواده های معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باید مورد توجه باشد.
امام جمعه شهرستان خاش نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی و تکریم مردم مهمترین شاخصه کار در نظام بوده که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
حجت الاسلام غلام رضا دهقان با تاکید بر اینکه سعی و کوشش فراوان و دوراندیشی لازمه رسیدن موفقیت مدیران است گفت: بیان حق و حقیقت، کمک به اجرای عدالت، خدمت شایسته به مردم، تکیه بر وحدت و اتکا به ذات پروردگار متعال و استقامت در امور سبب تثبیت و استحکام پایه های نظام اسلامی می شود.
وی با اشاره به اینکه زمینه برای خدمت شایسته به مردم و رفع مشکلات اقتصادی و اشغالزایی وجود دارد افزود: اطلاع رسانی و تبیین فعالیت های دستگاهها و ارتباط گیری درست با مردم و ملت های جهان بسترساز توسعه، رشد و آبادانی در جامعه است.
7310**3213 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.