به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی روز شنبه در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان که با حضور وزیر اطلاعات در سرسرای اجتماعات استانداری برگزار شد اظهار داشت: تعامل سپاه، نیروی انتظامی، اطلاعات و مردم شیعه و سنی در این استان بسیار زیاد است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: اعتماد مردم به مسئولان و اعتماد مسئولان به مردم این استان زبانزد خاص و عام است.
امام جمعه زاهدان گفت: سیستان و بلوچستان مفتخر به داشتن کوچکترین شهید دوران دفاع مقدس آن هم از اهل سنت به نام سبیل اخلاقی با 11 سال سن است.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: همچنین سیستان و بلوچستان تنها استان دارای شهدای اهل سنت مدافع حرم در کشور است.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آخرین حضور پیامبر اسلام(ص) در مسجد النبی و وداع با مردم گفت: آخرین حضور حضرت محمد(ص) در این مسجد حضوری مقتدرانه بود.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مدیریت آمیخته با رحمت و احترام به مردم همواره مورد توجه پیامبر(ص) بود و همگان را به رعایت این 2 اصل توصیه می کردند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: تجلیل از بزرگان از اولویت های نخست پیامبر اسلام(ص) بود.
آیت الله سلیمانی خاطر نشان کرد: جامعه ای که به بزرگان خودش احترام نگذارد حاصلش اختشاش است.
امام جمعه زاهدان با قدردانی از مدیرکل سابق اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: وی مدیری با اخلاق بود و در دوران مدیریتش درب تشکیلات اطلاعات به روی هیچ کس بسته نبود.
عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه مدیریت امنیتی باید برمبنای اخلاق باشد اظهار داشت: تشکیلات وزارت اطلاعات این رویکرد را در وجود خودش دارد.
امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان نیز در این نشست گفت: حضور مدیران ارشد دولت تدبیر و امید در سیستان و بلوچستان مایه خیر و برکت و سبب رفع مشکلات مردم این استان می شود.
مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی مدیرکل سابق اطلاعات سیستان و بلوچستان را از جمله مدیران توانمند دولت تدبیر و امید دانست و برای مدیرکل جدید آرزوی موفقیت کرد.
به گزارش ایرنا وزیر اطلاعات صبح امروز/شنبه/ به منظور شرکت در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان و معرفی مدیرکل جدید اطلاعات این استان به زاهدان سفر کرد.
این نشست با حضور آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، استاندار، سردار سرتیپ مارانی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان، اعضای شورای تامین و مدیران کل این استان در سرسرای استانداری برگزار شد.
3213**6081 خبرنگار: اکبر نوری **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.