به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی اکبر کیخا در خطبه های نماز جمعه این هفته زابل افزود: رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور با بصیرت و بسیجی مردم در صحنه تمام بلایا را خنثی کرد.
وی اظهارداشت: از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی ایران استکبار جهانی برای سرکوبی آن در تلاش است و تاکنون با ترور شخصیت های کلیدی، تحمیل هشت سال جنگ، کودتای مخملی و توطئه ها و ترفندهای مختلف در صدد نابودی این انقلاب بود و هنوز هم در حال برنامه ریزی است.
امام جمعه زابل فتنه سال 88 را سخت ترین فتنه ها و کودتای لایه دار در عمر با برکت انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: حضور افزون بر 85 درصدی مردم در پای صندوق رای در انتخابات ریاست جمهوری لرزه بر اندام دشمن انداخت و طرح شایعه تقلب در هفته ها و ماه های قبل از انتخابات توسط افرادی شاخص قطعه ای از پازل دشمن بود.
وی گفت: افرادی جاه طلب، اسیر هوای نفس، خواسته و یا نخواسته سرباز استکبار جهانی شدند تا به حکومت برسند در حالی که نزدیک بود این انقلاب ساقط شود.
حجت الاسلام کیخا با اشاره به حصر خانوادگی این افراد تاکید کرد: این افراد کارشان از جاسوسی بدتر بود و در هر کشور دیگری بودند حکم آنها اعدام بود اما رحمت انقلاب بخاطر مصالحی شامل این افراد شد.
وی اظهارداشت: تاریخ فتنه ها باید در روز 9 دی بازخوانی شود تا از تکرار چنین فتنه ها و دسیسه هایی جلوگیری شود.
امام جمعه زابل تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب های جهان متفاوت است چرا که این انقلاب بدنبال ایجاد تمدن اسلامی است و پرتو آن همه را مات، مبهوت و خیره کرده است و استکبار جهانی را به دست و پا انداخته است.
7317** 6081 خبرنگار: حامد غلامی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.