به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد پیری زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه خاش اظهار داشت: ملت ایران اسلامی نهم دی از ارزش های والای اسلامی و انقلابی خود صیانت کردند.
وی بیان کرد: سیل خروشان مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران اسلامی در نهم دی و هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری سبب خاموش شدن فتنه دشمنان شد.
امام جمعه موقت خاش افزود: اتحاد، همدلی، بصیرت، شجاعت و آگاهی ملت ایران حرکت ناشیانه فتنه گران را با شکست مواجه ساخت.
امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت خاش نیز در خطبه های این هفته گفت: دشمنان از اتحاد، یکپارچگی و باورهای ارزشمند ملت ایران اسلامی در ترس، وحشت و هراس به سر می برند.
مولوی محمدعلی شهنوازی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی طلایه دار وحدت و اخوت اسلامی هستند.
وی بیان کرد: گروههای فتنه گر در هر کشوری وجود دارند که برای ایجاد نا امنی و رسیدن به اهداف ننگین خود تلاش می کنند، اما در کشور ما فتنه گران با تدابیر هوشمندانه رهبری معظم انقلاب و بصیرت مردم خوار و ذلیل شدند.
خطیب این هفته نماز جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت شهرستان خاش نیز گفت: زلزله و خشکسالی از جمله عذاب های خداوند متعال است.
مولوی علی محمد سالارزهی بیان کرد: همه ما باید تلاش کنیم با انجام اعمال خیر، توبه و انجام کارهای نیک به خداوند نزدیک شویم.
به گزارش ایرنا شهرستان 173 هزار نفری خاش از 2 شهر خاش و نوک آباد، سه بخش نوک آباد، مرکزی و ایرندگان و 11 دهستان تشکیل شده و در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر جاده ترانزیتی چابهار - زاهدان - میلک واقع شده است.
7310** 3213 خبرنگار: محمد امین میربلوچزهی **انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.