رضا اصلی شهرکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 60 میلیارد ریال برای تهیه این تعداد کنسرو هزینه شده است.
وی گفت: هم اینک 246 هزار نفر در قالب افزون بر 103 هزار خانوار در سیستان و بلوچستان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان قرار دارند.
وی افزود: همچنین با توجه به سرمای هوا مقرر شده است تا حدود 600 دستگاه بخاری میان مددجویان این نهاد با همکاری خیران توزیع شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان با اشاره به زلزله دلخراش غرب کشور گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شد این نهاد با همکاری خیران استان 70 واحد مسکونی با اعتبار 21 میلیارد ریال برای زلزله زدگان کرمانشاه بسازد.
شهرکی اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان تاکنون افزون بر یک میلیارد و 390 میلیون ریال به زلزله زدگان غرب کشور کمک کرده اند.
به گزارش ایرنا زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 505 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و طبق برآورد اولیه دستکم 30 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیدند.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.