علیرضا محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تعدادی از خیرین گیلان برای گرفتن بخشی از کار و کمک به هموطنان آسیب دیده از زلزله، پیشنهاد تقبل ساخت تعدادی واحد مسکونی را به کمیته امداد استان دادند.
وی یادآور شد: در زمان کنونی ، شرایط دشواری برای بسیاری از مددجویان بوجود آمده و گرفتاری هایشان بیشتر شده از این رو اداره های کمیته امداد شهرستان ها در استان گیلان و هر شهرستان، ساخت هشت واحد مسکونی را متعهد شده اند.
محمدی میزان مبلغ پیش بینی شده برای هر واحد مسکونی را 250 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در حال حاضر پنج خیر برای کمک به ساخت این واحدهای مسکونی و تعدادی از پیمانکاران با هزینه کمتر برای ساخت، اعلام آمادگی کرده اند.
به گزارش خبرنگار ایرنا زلزله هفت و سه دهم ریشتری 21 آبان ماه جاری در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه رخ داد که بر اساس اعلام مسئولان، صدها کشته و هزاران مصدوم در استان داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده و طبق برآورد اولیه ، 31 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده است.
خبرنگار: مریم سلیمانی** انتشار دهنده:کبیری
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.