به گزارش پایگاه خبری مرزبانی، سرهنگ سعید نوروزی روز چهارشنبه اظهارداشت: دریابانان چابهار روز گذشته با تشدید اقدامات کنترلی و اجرای تاکتیک‌ های مؤثر علیه قاچاقچیان کالا موفق شدند از ورود مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق به داخل کشور جلوگیری کنند.
وی افزود: ماموران این فرماندهی در حین گشت زنی، به یک فروند شناور مشکوک و آن را توقیف کردند.
وی ادامه داد: دریابانان در بازرسی از این شناور فهمیدند کالاهای آن فاقد مدارک گمرکی است.
فرمانده پایگاه دریابانی چابهار تصریح کرد: ماموران پس از بازرسی از شناور توقیفی موفق به کشف 17 دستگاه تلویزیون ال ای دی 55 اینچ و هفت دستگاه لب تاب قاچاق شدند.
سرهنگ نوروزی ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بر اساس برآورد کارشناسان 700 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و یک شناور حامل بار قاچاق نیز توقیف شد.
وی قاچاق را از جمله لطمات جبران ‌ناپذیر بر پیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه دانست و گفت: مرزداران با عزم جدی و به منظور برخورد قاطع با هرگونه تجاوز و قاچاق سوخت، کالا و مواد مخدر، اقدامات گسترده‌ ای در سطح ساحل و مرزهای دریایی انجام می‌ دهند.
به گزارش ایرنا چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و واقع در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.