به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی فرماندهی مرزبانی کردستان، سرهنگ علی مهدیدخت افزود: برای کنترل و رصد مرزهای استان، مرزبانان در چند ماموریت اطلاعاتی و عملیاتی یک میلیون و 280 هزار و 120 نخ سیگارت خارجی و 512 هزار و 910 عدد انواع مواد محترقه را کشف کردند.
وی با اشاره به کشف بیش از سه هزار لیتر مواد سوختی در بازرسی از محموله های مرزی نیز اظهار کرد: کشف 24 هزار و 121 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی از دیگر اقدامات شاخص مرزبانی استان در آبان ماه گذشته است.
جانشین فرماندهی مرزبانی کردستان با بیان اینکه 19 عابر غیرمجاز نیز در این مدت دستگیر شدند، ادامه داد: طی این مدت سه قاچاقچی و 6 متجاوز مرزی نیز دستگیر شدند و هشت دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز متوقف شد.
سرهنگ مهدیدخت ضمن تقدیر از همکاری مرزنشینان با مرزبانان در کنترل نوار مرزی تاکید کرد: پدیده قاچاق لطمات جبران ناپذیری بر پیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه وارد کرده است.
به گفته وی، مرزبانان استان کردستان به طور شبانه روزی در سخت ترین شرایط جوی و جغرافیایی برای حفظ و حراست مرزها تلاش می کنند و با تمام توان مانع تعدی و تجاوز به خاک کشورمان خواهند شد.
دریافت و تنظیم: امید بهمنی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.