نادر میرشکار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تفاهم نامه در مدت زمان یکسال و در قالب سه ماده و هشت بند تنظیم و به امضاء رسید.
وی در خصوص امضاء تفاهم نامه با شرکت هامون بافت کویر گفت: به موجب این تفاهم نامه تامین نیازمندی های پوشاک کارکنان اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، همکاری با کارخانه هامون بافت کویر در رابطه با اعطاء مجوز ساخت یک واحد هنرستان برای این واحد تولیدی به منظور تربیت و آموزش نیروی انسانی مورد نیاز از جمله مفاد این تفاهم نامه است.
وی افزود: مجتمع پوشاک هامون بافت کویر اشتغال قابل توجهی را برای جوانان شهرستان زاهدان ایجاد کرده و حمایت آموزش و پرورش با امضا این تفاهم نامه در حوزه صنعت پوشاک سیستان و بلوچستان افزایش اشتغال در این کارخانه را در پی خواهد داشت.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: یکی از سیاست های این سازمان در راستای حمایت از تولیدات داخلی تشویق دستگاه های دولتی به خریداری از محصولات واحدهای تولیدی خود استان است.
میرشکار برگزاری دوره های آموزشی، مهارت آموزی، استفاده از ماشین آلات و تجهیزات کارخانه در حوزه های طراحی، الگو سازی، برش ، دوخت و بسته بندی و انتقال تجربیات مدیران در بخش های تولید، طراحی کنترل کیفیت، الگو سازی، اعطاء گواهینامه آموزشی و برگزاری اردوهای یک روز علمی مورد نیاز دانش آموزان مقاطع محتلف آموزشی بر اساس درخواست و اعلام نیاز اداره کل آموزش و پرورش در محل کارخانه را از جمله تعهدات کارخانه هامون کویر ذکر کرد.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده:اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.