مهرداد جهاندیده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت افزون بر 6 هزار و 631 بازرسی در سطح سیستان و بلوچستان انجام که منجر به شناسایی این افراد شد.
وی تاکید کرد: برای جلوگیری از اشتغال غیرمجاز اتباع بیگانه که به صورت غیرقانونی وارد سیستان و بلوچستان شده اند باید گشت های مشترک بازرسی با حضور دستگاههای وظیفه مدار استمرار یابد.
وی گفت: از آنجایی که بخش اصناف یکی از بخش هایی است که می تواند برای اشتغال مدنظر اتباع بیگانه غیرمجاز قرار گیرد باید با کمک اتاق اصناف و دستگاههای مربوطه از این موضوع جلوگیری کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه از گذشته تاکنون اشتغال نیروی کار خارجی غیرمجاز عمدتا در مشاغل سخت و زیان آور بوده است گفت: باید با بها دادن به دوره های آموزشی نیروی کار، وابستگی کارفرمایان به استفاده از نیروی کار خارجی غیرمجاز در این مشاغل کاهش داد.
جهاندیده افزود: مراکز فنی و حرفه ای سراسر سیستان و بلوچستان این آمادگی را دارند تا درصورت نیاز و درخواست اصناف نیروی کار ماهر در اختیار این بخش قرار دهند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت و 19 شهرستان و 187 هزار و 502 کیلومتر مربع وسعت پهناورترین استان کشور شناخته می شود.
7316**6081 خبرنگار: عصمت جهانی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.