علی اصغر جمشید نژاد روز شنبه در حاشیه راهپیمایی یوم الله 13 آبان زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز مردم منطقه نه براساس شنیدن سخنرانی ها و یا خواندن کتاب ها بلکه در صحنه عمل خوی اصلی استکبار جهانی را مشاهده می کنند.
وی بیان کرد: در منطقه خاورمیانه خوی استکبار جهانی واضح تر نمایان است.
وی افزود: چهره آمریکا برای مردم آشکار شده و از هر فرصتی که در هر کجای دنیا به دست می آورند از سیاست های این کشو ابراز تنفر می کنند.
وی تصریح کرد: 13 آبان فرصت مناسبی برای ملت ایران به منظور اعلام تنفر از آمریکاست.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در جمهوری اسلامی ایران درک بهتری نسبت به اقدامات پلیدی که توسط سیاست گزاران آمریکا با شعار خوب، تحت عنوان مبارزه با تروریسم، دفاع از آزادی و مبارزه با مواد مخدر در کشورها حضور و مداخه می کنند وجود دارد.
جمشید نژاد اظهار داشت: حضور آمریکا در منطقه به منظور دفاع از حکام برخی کشورهای ارتجاعی و به دنبال کسب منافع خویش است.
وی بیان کرد: مخالفت آمریکا با آزادی و آزادیخواهی ملت ایران از دوران انقلاب مشروطه بوده و همچنان ادامه دارد.
وی افزود: آمریکا تحریم های زیادی را علیه ملت ایران انجام داد اما هیچ گاه به اهداف شوم خودش نرسید.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان پیام کوبنده ای به سران استکبار جهانی به ویژه آمریکاست.
علیم یارمحمدی اظهار داشت: آمریکا حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز دشمنی های زیادی با ملت ایران داشته است.
وی بیان کرد: استکبار جهانی به ویژه آمریکا در مقابل ایران اسلامی به گونه ای عمل کرده است که هیچ گاه نمی توان به آنها اعتماد کرد.
وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در تمام صحنه های انقلاب اسلامی پیام کوبنده ای به سران استکبار جهانی است.
وی افزود: مردم ایران اسلامی شیعه و سنی زیر پرچم اسلام و رهبری معظم انقلاب در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی همدل و هم صدا هستند.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: بدعهدی آمریکا در مساله برجام این کشور را در دنیا گوشه گیر و منزوی کرده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مهمترین پیام راهپیمایی 13 آبان این است که ملت ایران در مقابل دشمنان به ویژه آمریکا متحد و منسجم هستند.
حسین مسگرانی اظهار داشت: مردم شیعه و سنی زاهدان با حضور در راهپیمایی 13 آبان پیام وحدت و همدلی خودشان را به جهانیان به اثبات رساندند.
وی بیان کرد: 13 آبان را باید قدر بدانیم، این روز پایه های نظام جمهوری اسلامی را بیش از پیش محکم کرد.
وی افزود: آمریکا در چند روز گذشته در مجامع بین المللی ایران اسلامی را تروریست خواند اما جهانیان جنایت های استکبار جهانی در کشورهای افغانستان، عراق و سوریه را هیچگاه فراموش نمی کنند.
وی خاطر نشان کرد: 13 آبان روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار، روز تجلی حریت، شجاعت و غیرت انقلابی ملت ایران اسلامی و روز جوانان دانش آموز و دانشجو است.
3213 **6081 خبرنگار: اکبر نوری **انتشاردهنده: حیدرسرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.