به گزارش ایرنا حجت الاسلام براتی زاده در جمع راهپیمایان 13 آبان در شیروان اظهار کرد: آمریکا می داند اگر فساد در جامعه گسترش یابد محصول آن بی تفاوتی و بی غیرتی است و آن وقت جامعه به دنبال پیشرفت، علم، تولید و فناوری نخواهد رفت و با مستکبرین مبارزه نخواهد کرد.
وی گفت: جامعه اسلامی رهبری آگاه، مدیر و مدبر و مردمی بصیر و آگاه دارد که توطئه های آنان نقش برآب خواهد شد که جز مبارزه با آمریکا چاره ای نداریم و باید هزینه آن را پرداخت کنیم که پایان این مبارزه، ذلت و خواری مستکبرین است.
براتی زاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی مرهون امام راحل عظیم الشان است افزود: اگر صیانت و کدخوایی آمریکا را نپذیریم باید با او مبارزه کنیم چرا که تمام ثروت جهان و امپراطوری رسانه در آمریکا است و ظلم و ستم جهان زاییده آمریکا است.
رییس کل دادگاه های عمومی انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: آمریکا اخلاق انسانی را زیر پا گذاشته و عدالت را از بین برده و با ظلم به انسان ها کرامت را زیر پا گذاشته است و از سویی تمام راه های سعادت بشری را قطع کرده است.
حجت الاسلام براتی زاده با بیان اینکه امروز در مجامع جهانی ازدواج یک ارزش نیست بلکه فساد، زنا و همجنس بازی است افزود: در یک کنگره جهانی 150 نماینده اعلام کردند که همجنس باز هستند ولی ایران پیرو امامی است که عزت و سربلندی را به مردم هدیه داد.
وی با بیان اینکه مبارزه با آمریکا دیوانگی است گفت: ذات و ماهیت آمریکا استکبار است و استکبار جز خواری و ذلت ملت ها چیزی نمی خواهد.
اقشار مختلف شیروان با حضور گسترده خود در راهپیمایی 13 آبان، یکبار دیگرمخالفت خود را با سیاست های استکبار جهانی اعلام کردند.
7186/6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سید حسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.