مجتبی نورا روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین نمایشگاه تخصصی ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی های تجدید پذیر از روز شنبه به میزبانی استان خوزستان در نمایشگاه بین المللی اهواز با حضور مدیرکل بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی وزارت صنعت، معدن و تجارت و شماری از مسئولان استانی آغاز بکار کرد.
وی اظهارداشت: شرکت آویسا پارسه زابل از سال 94 فعالیت خود را با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان زابل در زمینی به مساحت 73 هزار متر مربع با تیم فنی و مهندسی مجرب آغاز کرد.
نورا گفت: شرکت آویسا پارسه زابل با حضور خود در این نمایشگاه فعالیت های خود در زمینه ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی های تجدید پذیر را به بازدید کنندگان ارائه می دهد.
مدیر روابط عمومی شرکت تولیدی آویسا پارسه زابل ادامه داد: این شرکت با ایجاد کارخانه لوله جی. آر. پی در شهرستان زابل و تولید لوله با کیفیت بالا و بر اساس استانداردهای جهانی فعالیت می کند.
نمایشگاه تخصصی بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی صنعت برای نخستین بار در کشور از 15 تا 18 مهر ماه در سالن خلیج فارس نمایشگاه دائمی اهواز دایر است.
نورا اظهار داشت: مرحله نخست کارخانه آویسا پارسه20 اسفند 94 با تیم فنی و مهندسی مجرب آغاز بکار کرد.
وی افزود: مرحله دوم این کارخانه با افزایش 2برابری تولید لوله جی. آر. پی اواخر سال 95 با حضور وزیر جهاد کشاورزی مورد بهره برداری قرار گرفت.
7317 **6081 خبرنگار: حامد غلامی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.