جانشین انتظامی استان از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به کلاهبرداری از شهروندان زاهدانی به مبلغ 120میلیارد ریال کرده بود، خبر داد.

سرهنگ " احمد طاهری" در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه یکی از اتباع بیگانه ساکن در شهر زاهدان با تاسیس شرکتی تحت عنوان واردات خودرو‌های مدل بالا از شهروندان کلاهبرداری و به کشور‌های همسایه فرار کرده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 

وی افزود: کارآگاهان در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند فردی از اتباع بیگانه با هویت معلوم با تاسیس شرکت واردات خودروهای لوکس از کشور دبی و پس از چند مرحله وارد کردن خودرو و جلب اعتماد شهروندان طعمه‌های خود را شناسایی و پس از اخذ 120 میلیارد ریال از آن ها به بهانه وارد کردن خودرو، به کشور های همسایه متواری شده‌است. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی این کلاهبردار را که به صورت مخفیانه وارد کشور و در شهر زاهدان ساکن شده بود را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند. 

 جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه پلیسی به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، گفت: وی پس از تشکیل پرونده  برای  انجام  مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.