به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی روز چهارشنبه در همایش نهضت حسینی امر به معروف و نهی از منکر و ارزش های انقلاب اسلامی که در سرسرای نهاد نمایندگی ولی فقیه در سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: برای انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید بهترین روش را که تاثیر گذاری بیشتری دارد اجرا شود.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: در امر به معروف و نهی از منکر در زمینه مستحبات باید با ارفاق بیشتری ورود پیدا کرد.
امام جمعه زاهدان تصریح کرد: اجرای حدود الهی برای پاکسازی جامعه یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان خاطر نشان کرد: با زبان نرم باید مردم را به کارهای خیر و دینداری دعوت کرد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان نیز در این همایش گفت: هم اینک این ستاد در همه ی شهرستان های این استان تشکیل شده است.
سرهنگ پاسدار محسن اکبری اظهار داشت: همچنین شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در سیستان و بلوچستان با حضور و مشارکت مسئولان این استان راه اندازی شده است.
وی تصریح کرد: اتاق فکر در ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان تشکیل شده تا ریشه معروفات و منکرات در این استان را مورد بررسی قرار دهد.
وی ادامه داد: ضروری است معروفات و منکرات هر منطقه بومی سازی و در راستای رفع آنها برنامه ریزی اساسی و تخصصی انجام شود.
وی با بیان اینکه همه افراد باید جرات بیان امر به معروف و نهی از منکر را داشته باشند، گفت: امروز در جامعه نیاز است امر به معروف و نهی از منکر در ابعاد مختلف مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش ایرنا همایش نهضت حسینی امر به معروف و نهی از منکر و ارزش های انقلاب اسلامی امروز/چهارشنبه/ با حضور حجت الاسلام والمسلمین یدالله حبیبی مشاور دبیرکل ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، علما، ریش سفیدان و فرماندهان نظامی و انتظامی در سرسرای نهاد نمایندگی ولی فقیه این استان برگزار شد.
همچنین در این همایش از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان تجلیل به عمل آمد.
3213**6081 خبرنگار: اکبر نوری **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.