سید مهدی امیرجهانشاهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سبد کالا 10 دوره از سال 93 تا 95 میان مستمری بگیران دستگاههای حمایتی (کمیته امداد و بهزیستی و موردی های بهزیستی) توزیع شده است.
وی ادامه داد: حدود 200 هزار خانوار جامعه هدف یازدهمین دوره توزیع سبد کالا در سیستان و بلوچستان هستند.
وی افزود: در دوره یازدهم از تاریخ 11 خرداد امسال شارژ ریالی کارت های مستمری بگیران طرح حمایت غذایی در سیستان و بلوچستان عملیاتی شد.
مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: فروشگاههای اسکاد، فرهنگیان، امکان، اتکا، رفاه، سپه، تعاونی مصرف محلی، شهروند، تعاونی روستایی و سایر فروشگاههای معرفی شده توسط این مجموعه طرف قرارداد در این طرح هستند.
امیرجهانشاهی افزود: بابت تراکنش برای کنترل موجودی مشمولان طرح حمایت غذایی 2 هزار ریال اخذ می شود.
وی اظهار داشت: مشمولان این طرح توسط دستگاههای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شدند.
وی ادامه داد: مشمولان طرح باید با مراجعه به فروشگاههای طرف قرارداد اقدام به خرید کالاهای مشخص شامل گوشت قرمز و مرغ، تخم مرغ، برنج، ماکارونی، حبوبات، لبنیات، روغن مایع، رب و خرما بر اساس سهمیه ریالی شان کنند.
مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: میزان سهمیه مستمری بگیران یک نفره 300 هزار ریال، مستمری بگیران 2 نفره 600 هزار ریال و مستمری بگیران سه نفره و بیشتر 100 هزار ریال به ازای هر نفر به 2 نفر نخست تا سقف یک میلیون و 200 هزار ریال اضافه می شود.
وی افزود: در موردی های بهزیستی نیز 300 هزار ریال به هر نفر داده می شود.
وی تاکید کرد: کنترل اطلاعات مشمولان فقط توسط دستگاههای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی انجام می شود.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.
3042**3213 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.