به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر امید قادری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح به مناسبت ماه مبارک رمضان از امروز شروع شده و براساس موارد تعریف شده کارت مددجویان و مشمولان شارژ ریالی می شود
وی، سقف توزیع سبد حمایت غذایی را تا یک میلیون و 200 هزار ریال عنوان کرد و افزود: این طرح از 300 هزار ریال آغاز می شود و مشمولان و مددجویان باید از مراجعه حضوری و یا تلفنی به دستگاه ها خودداری کنند.
به گفته قادری، اطلاعات مددجویان و مشمولان توسط کارمندان دستگاه های حمایتی در سامانه کنترل می شود و علاوه بر مددجویان بهزیستی، افراد زیرپوشش کمیته امداد که به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شده در این طرح گنجانده می شوند.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با تاکید براینکه 300 هزار ریال برای خانوارهای تک نفره در نظر گرفته شده ادامه داد: 600 هزار ریال برای خانوارهای 2 نفره در نظر گرفته شده و خانواده هایی که بیش از سه نفر جمعیت دارند برای هر نفر، 100هزار ریال اعطا می شود.
به گفته قادری، فروشگاه های رفاه، امکان، سپه، فرهنگیان، شهروند، اتکا، تعاون روستایی و تعاونی های مصرف محلی از جمله مناطقی هستند که در طرح حمایت سبد غذایی گنجانده شده اند.
بیش از 200 هزار نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان کرمانشاه زیرپوشش خدمات کمیته امداد و بهریستی هستند.
8066/7460 خبرنگار:زهره کریم زاده ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.