به گزارش ایرنا علی اصغر جمشید نژاد روز سه شنبه در آیین رژه نیروهای مسلح در خاش گفت: پیروزی انقلاب و استقرار حکومت اسلامی سبب ایجاد نشاط و امید در میان ملت ایران و تمام ملل مسلمان دنیا شده است.
وی افزود: ارتش در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نقش ارزشمندی برای شکل گیری انقلاب و تثبیت آن داشته است.
وی بیان کرد: درک درست و عقلانی نیروهای آگاه، مومن و ساختار منظم یگان های ارتش سبب ماندگاری و اقتدار روز افزون آن شده است.
وی ادامه داد: عملکرد ارتش در کنار نیروهای مردمی، سپاه، پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، قدم برداشتن در راه ولایت و دفاع از ارزش های اسلامی و حضور در صحنه جنگ و دفاع از مرز و بوم کشور در دوران جنگ تحمیلی برگ زرینی در تاریخ پر افتخار نظام اسلامی به ارمغان آورده است.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان دستاوردهای جنگ هشت سال دفاع مقدس را گامی مهم برای موفقیت در شرایط حساس امروزی و سربلندی در مذاکرات هسته ای عنوان کرد و گفت: در این مقطع حساس ایران اسلامی با اتکا به وحدت ملت سرافراز و پیروی از راه ولایت و توکل بر خداوند توانست عزت ایران اسلامی را به ارمغان آورد.
جمشیدنژاد رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و حمایت های مردمی و دیپلماسی برتر خارجی دولت را عامل مهم برای تثبیت اقتدار کشور برشمرد.
وی بیان کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و از ظرفیت های موجود در کشور برای رونق اشتغال و تولید و مقابله با بیکاری بهره گرفت.
وی افزود: دولت در سایه پشتیبانی و همراهی ملت و تعامل دستگاههای اجرایی تلاش می کند تا اهداف شعار سال محقق شود.
سرهنگ علیرضا سرگزی فرمانده تیپ 288زرهی خاش نیز با گرامی داشت روز ارتش آمادگی نیروهای مسلح این شهرستان را برای مقابله با هر گونه تهدید دشمنان و حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی اعلام کرد.
شهرستان 174هزار نفری و مرزی خاش در 185کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310**3213خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی انتشاردهنده:اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.