حجت الاسلام سیدمحمد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه چابهار اظهار داشت: هیچ توجیهی ندارد که عده ای با پلاک های مخدوش و با سرعت غیر مجاز جان و مال مردم را به خطر انداخته و هیچ نظارتی بر آنان نباشد.
وی ادامه داد: بسیاری از تصادفات رانندگی منجر به فوت و آتش گرفتن وسائط نقلیه ناشی از تردد این نوع خودروهاست در حالی که نیروهای انتظامی اظهار می دارند دستور منع تعقیب این افراد را داریم.
وی با بیان اینکه انسان با تقوا کسی را که به او ظلم کرده می بخشد و همیشه به دنبال دوستی و عطوفت است افزود: عفو و گذشت از جایگاه ارزشمندی برخوردار است که ایرانیان این سنت حسنه را در ایام نوروز به خوبی انجام می دهند.
وی بیان کرد: به فرموده امام صادق (ع) زمانی که نوروز شد غسل کن و در جایی دیگر آمده است که فرج امام زمان(عج) در نوروز واقع خواهد شد.
امام جمعه چابهار با اشاره به شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شده است اظهار داشت: همه مردم و مسئولان با اتکای به تولید داخلی و منع خرید اجناس خارجی به تحقق این شعار کمک کنند.
حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: امید است که مسئولان و مردم برای تحقق شعار سال با خرید کالا های ایرانی زمینه ایجاد اشتغال را برای جوانان فراهم کنند.
3043** 3213**6081 خبرنگار: رستم کریمی نژاد ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.