علی کرد روز چهارشنبه در حاشیه جشن نیکوکاری در خاش به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در حمایت از تولیدات داخلی و کاهش وابستگی به بیگانگان سرداده شده بر این اساس امیدواریم مردم و مسئولان کشور در عید ایرانی، کالای ایرانی خریداری کنند.
عضو فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نقش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد در کنار دولت و سپاه در رونق بخشیدن به اقتصاد و پویایی آن مهم و ارزشمند است.
وی تصریح کرد: بهره گرفتن از مزیت های مرزی، گردشگری، کشاورزی، خدماتی و صنعتی سیستان و بلوچستان برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید در اولویت باشد.
وی ادامه داد: خدمت به محرومان و نیازمندان از وظایف بسیار مهم مسئولان به شمار می آید تا بتوانند به سعادت در دنیا و آخرت برسند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه عمق محرومیت در منطقه مرزی خاش زیاد است، باید بیشتر به قشر مستمند و مستضعف این منطقه کمک شود.
منصور ایرندگانی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خاش امروز در مراسم جشن نیکوکاری گفت: 15 هزار و 313 نفر در این شهرستان از خدمات این نهاد مردمی بهره می برند.
وی افزود: جشن نیکوکاری به عنوان یک فرهنگ زیبا برای کمک به نیازمندان باید در جامعه نهادینه شود.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و در مسیر ترانزیتی زاهدان - چابهار قرار دارد و کوه آتشفشان نیمه فعال تفتان «بام شرق ایران» در محدوده این شهرستان واقع شده است.
7310 **3042 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی ** انتشار دهنده: محدثه حیدری گرجی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.