رمضان بهرانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: فرهنگ سازی برای خرید کالای ایرانی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل یک ضرورت بوده و موفقیت در این مسیر نیاز به همراهی و حمایت دولتمردان نیز دارد.
وی اضافه کرد: مردم تاکنون پشتیبانی خود را از پیشرفت کشور در زمینه های مختلف نشان داده اند و امروز هم برای خرید کالای ایرانی پیشقدم بوده و برای رونق اقتصادی کشور تلاش خواهند کرد.
بهرامی ادامه داد: در همراهی مردم ، مسئولان نیز حمایت جدی خود را از خرید کالای ایرانی با مجاب شدن به اجرای قانون حمایت از تولید باکیفیت و مقابله با واردات کالای مشابه بدون کیفیت و مبارزه با قاچاق کالا نشان دهند.
وی همچنین خواستار تلاش دولت با برنامه ریزی در حمایت از کالاهای تولید داخلی دارای کیفیت و قابل رقابت با تولیدات خارجی شد و پیشنهاد داد که برای فرهنگ سازی خرید کالای ایرانی در جامعه ،واردات به سمت تکنولوژی روز تولید به کشور سوق داده شود.
به گزارش ایرنا توجه به تولید داخلی به چرخاندن چرخ های اقتصاد کشور، اشتغالزایی و ریشه کنی بیکاری، کاهش وابستگی به خارج و دستیابی به بازارهای منطقه ای و جهانی برای معرفی مزیت های محصول ایرانی می انجامد.
در استان گلستان 3 درصد واحدهای صنعتی را صنایع بزرگ، 91 درصد را صنایع کوچک و 6 درصد را صنایع متوسط تشکیل می دهد.
استان مرزی گلستان حدود یک میلیون و 900 هزار نفر جمعیت دارد که افزون بر 51 درصد آنان در شهرها ساکن هستند.
6204/1648
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.