به گزارش ایرنا این کمپین از شب گذشته با استقبال گرم مردمی رو به رو شده و هم اینک با 2 هزار عضو همچنان در حال افزایش است.
مردم سیستان و بلوچستان قدردان تلاشهای ارزشمند دولتمردان بوده و در مراسم استقبال با شکوه و تاریخی از رئیس جمهوری حمایت خود را از دولتمردان اعلام می کنند.
در این کمپین که به همت فعالان رسانه ای و مجازی شکل گرفته اقشار مختلف مردمی با سلیقه های مختلف آمادگی خود را برای استقبال گرم از رئیس جمهوری اعلام کرده اند.
گروهها و دسته های مردمی از ساعات اولیه صبح امروز سه شنبه 10 اسفندماه از شهرهای مختلف استان و بویژه خاش و زاهدان عازم محل استقبال از رئیس جمهوری محبوب در دولت تدبیر و امید شده اند.
رحمان رحمتزهی از فعالان عرصه مجازی گفت: محقق شدن پروژه گازرسانی در استان و استفاده از نعمت گاز یک دستاورد و هدیه ارزشمند دولت یازدهم بوده که دولت با همتی بلند به مردم استان عیدی داده است.
وی افزود: مردم استان از روزهای قبل در انتظار آمدن رئیس جمهوری محبوب و اعتدالی خود هستند.
شهریار حسین بر نیز گفت: اقدامات دولت در ابعاد مختلف ستودنی است لذا استقبال از رئیس جمهوری یک تکلیف بزرگ محسوب می شود.
وی بیان کرد: شروع به کار خط آهن چابهار زاهدان، بار انداز عظیم بندر شهید بهشتی چابهار، پتروشیمی چابهار، گاز رسانی استان، باند دوم فرودگاه زاهدان، معدن مس چهل کوره، آبیاری تحت فشار سیستان، مرز رسمی ریمدان، مرز رسمی پیشین، خط مسافربری دریایی چابهار - مسقط و هواپیمایی تفتان ایر و غیره تنها بخشی از پروژه های انجام شده یا در حال انجام استان در دولت یازدهم است.
وی ادامه داد: بماند طرح های اجتماعی و سیاسی و غیره که در مرحله آغاز عملیات و یا در حال مطالعه هستند.
محمدامین قلندرزهی هم گفت: مردمی بودن از ویژگی‌های برجسته این دولت بوده و همین که در مبحث برجام کشورمان به موفقیت رسید و ایران در جمع قدرتها پذیرفته شده و حرف مقامات کشورمان در دنیا خریدار دارد و سند است افتخاری بزرگ برای ایران سربلند به شمار می رود.
سبحان دهواری از شهروندان سراوان نیز گفت: استقبال امروز مردم استان از رئیس جمهوری و هیات همراه در راستای تجلیل از خدمات دولت است و امروز همه می آئیم که بگوئیم روحانی تنها نیست.
وی تاکید کرد: روحانی با رای حداکثری ملت به عنوان رئیس جمهوری اسلامی انتخاب شده و همچنان این ملت پشتوانه و حامی او هستند.
نوراحمد هاشمزهی از اصناف خاش هم گفت: امروز مردم استان به رسم مهمان نوازی از رئیس جمهوری و تیم دولت به گرمی استقبال می کنند.
مقامهای دولتی، علما و معتمدان و بزرگان خاش، اصناف و بازاریان و اقشار مردمی آمادگی خود را برای استقبال از رئیس جمهوری اعلام کرده اند.
به گزارش ایرنا مردم خون گرم و نجیب سیستان و بلوچستان امروز سه شنبه دهم اسفند در شهر زاهدان، میدان انقلاب اسلامی محدوده ترمینال جدید و میدان گاز از رئیس جمهوری شان استقبال می کنند.
دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی در سومین سفر استانی خود به سیستان و بلوچستان به همراه چند تن از وزرای دولت علاوه بر افتتاح طرح گازرسانی به زاهدان و روشن کردن مشعل گاز در میدان گاز این شهر، چندین طرح آماده شده دولت را به صورت متمرکز از طریق ویدئو کنفرانس در سراسر این استان از محل فرودگاه زاهدان راه اندازی می کند و کلنگ چند طرح دیگر را نیز به زمین می زند.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده و قله آتشفشانی و نیمه فعال تفتان «بام شرق ایران» در محدوده این شهرستان قرار دارد.
7310**6081 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.